سرگئی لوشان: برابر پرسپولیس مصدومان زیادی داریم

جام جم ورزشی: سرمربی تیم فوتبال بنیادکار ازبکستان قبل از دیدار تیمش با پرسپولیس گفت: به خاطر مصدومان پرتعدادی که داریم با نفراتی به میدان می‌رویم که محصول آکادمی بنیادکار هستند.
کد خبر: ۷۹۴۸۴۷
سرگئی لوشان: برابر پرسپولیس مصدومان زیادی داریم

سرگئی لوشان در نشست خبری قبل از دیدار روز چهارشنبه تیمش برابر پرسپولیس که ظهر امروز سه‌شنبه در محل سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد ضمن بیان این مطلب به خبرنگاران گفت: ما برای این دیدار مصدومان زیادی داریم. به همین خاطر از بازیکنانی استفاده خواهیم کرد که برای حضور در جام‌جهانی آماده می‌شوند.

وی در مورد دلیل ناکامی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بیشتر بازیکنانی که در این مسابقات از آنها استفاده کردیم همه جوان هستند و زیر ۲۱ سال که آنها را از آکادمی خودمان می‌آوریم.‌

سرمربی تیم فوتبال بنیادکار خاطرنشان کرد: ما از ابتدای این مسابقات این مشکل را داشتیم و پیش‌بینی این نتایج را هم می‌کردیم. به خاطر همین جوانگرایی ما در گلزنی مشکلاتی داشتیم و نمی‌توانستیم از موقعیت‌هایی که به دست می آوردیم به گل برسیم. با این حال باید آینده‌نگری کنیم و برای کشورمان بازیکن بسازیم.

لوشان خاطرنشان کرد: می‌دانیم که فردا بازی سختی برابر پرسپولیس داریم چرا که این تیم هواداران زیادی دارد. با این حال تلاش می کنیم نماینده خوبی برای فوتبال کشورمان باشیم. برای پرسپولیس هم آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم بتواند در مراحل بعد هم موفق باشد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها