جام جم ورزشی: بارسلونا فردا شب در ورزشگاه اختصاصی خود نیوکمپ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن مونیخ می رود.
کد خبر: ۷۹۴۷۲۳
تقابل بزرگ بارسا و بایرن /بازگشت پپ به نیوکمپ

به گزارش جام جم ورزشی ، یکی از جذابیت های بزرگ این دیدار بازگشت پپ گواردیولا به نیوکمپ است. او که هم اکنون هدایت بایرن مونیخ را در دست دارد با بارسلونا افتخارات بزرگی را به دست آورد. پپ حالا قرار است نه به عنوان سرمربی بارسلونا که به عنوان سرمربی بایرن مونیخ گام به نیوکمپ بگذارد. بازگشت او به نیوکمپ به عنوان سرمربی تیم رقیب بارسلونا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا جذابیت های دیدار بایرن - بارسلونا را دو چندان می کند.

تقابل این دو قدرت اروپایی در دیداری که نیکولا ریزیتولی ایتالیایی قضاوتش را برعهده دارد، جنبه‌های تماشایی زیادی دارد که میلیون‌ها نفر را در اسپانیا و آلمان و همینطور جهان متوجه خود می‌کند.

ریتزولی دیدار پایانی رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بین تیم‌های آلمان و آرژانتین را قضاوت کرده است، ضمن اینکه قضاوت بازی هلند - اسپانیا در آن رقابتها از سوی وی انجام شد.

ریزیتولی در این فصل از رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا قضاوت پیروزی یک بر صفر اتلتیکو مادرید مقابل بایرلورکوزن و پیروزی ۳ بر صفر رئال مادرید مقابل لیورپول را بر عهده داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها