15 فیلم سینمایی اکران نشده سینمای ایران طی روزهای هفتم تا دوازدهم خرداد در پردیس سینمایی ملت در پنجمین جشنواره بین‌المللی شهر داوری و اکران می‌شود.
کد خبر: ۷۹۰۷۲۷
نمایش ۱۵ فیلم اکران نشده در جشنواره فیلم شهر

به گزارش تسنیم، این فیلم‌ها در بخش جداگانه‌ای مورد داوری و ارزشیابی قرار می‌گیرد و طی روزهای هفتم تا دوازدهم خرداد برای علاقه‌مندان، منتقدان، نویسندگان و اهالی رسانه به نمایش گذاشته می‌شود.

این در حالی است که علاوه بر این 15 فیلم سینمایی اکران نشده، در بخش دیگری 15 فیلم سینمایی اکران شده از تولیدات سینمایی ایران هم مورد داوری و ارزشیابی قرار خواهد گرفت. اسامی این فیلم‌ها قرار است بزودی اعلام شود.

جشنواره بین‌المللی فیلم شهر در این دوره با موضوعاتی همچون اشاعه‌ فرهنگ مهربانی، تقویت روحیه‌ صبر میان شهروندان، گسترش نشانه‌ها و نمادهای فرهنگ اسلامی ـ ایرانی در شهر، اشاعه و ارتقای فرهنگ نظم و قانونگرایی، توجه شهروندان به ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، آشنایی شهروندان با تغییرات فرهنگی نامطلوب و آسیب‌های آن، تحکیم بنیان خانواده و بیان جنبه‌های مثبت افزایش جمعیت اثر پذیرفت که با استقبال چشمگیر تهیه‌کنندگان و فیلمسازان روبه‌رو شد.

پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران سوم تا دوازدهم خرداد به دبیری سیاوش حقیقی در تهران برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها