سری جدید برنامه «شوک» با رویکرد تحلیل آسیب‌های اجتماعی در حوزه‌های مختلف در شبکه سه تولید می‌شود. بررسی دغدغه‌های اجتماعی روز در گفت‌وگو با کارشناسان و تحلیل مصداق‌های عینی آسیب‌های اجتماعی از اهداف این برنامه است.
کد خبر: ۷۹۰۰۲۹

فریده تنکابنی، مجری طرح و کارگردان شوک درباره تولید و پخش این مستند در سال 94 به جام‌جم گفت: با شبکه سه برای تولید 15 قسمت به توافق رسیده‌ایم که حدود 20 درصد کار هم انجام شده و از اواسط اردیبهشت پخش خواهد شد.

تنکابنی با تاکید بر این‌که شوک در سال جدید هم به مانند گذشته به ناهنجاری‌های اجتماعی خواهد پرداخت، اظهار کرد: در سری جدید برنامه موضوعاتی مانند بررسی معضل اعتیاد از جنبه‌های مختلف و پیشگیری از عوارض آن، فرهنگ ترافیک، بحران‌های زیست‌محیطی و تخریب مراتع و جنگل‌ها مورد واکاوی قرار خواهد گرفت. وی درباره تغییرات برنامه در سال جدید نسبت به سری‌های پیشین هم توضیح داد: سبک برنامه مانند گذشته خواهد بود، اما سعی کرده‌ایم با نوآوری در نحوه بیان موضوعات و ارائه و القای پیام‌ها بر جذابیت کار بیفزاییم.تنکابنی درباره رویکردهای جدید شوک نیز تصریح کرد: در سری جدید تلاش داریم که افراد شاخص مانند هنرمندان را بیشتر درگیر موضوعات برنامه کنیم و نوع نگرش آنها را جویا شویم و از نظرات‌شان بهره ببریم. در عین حال به مانند همیشه از نقطه‌نظرات کارشناسان هم استفاده کنیم.مجری طرح و کارگردان شوک در پایان تاکید کرد: عوامل برنامه کم و بیش همان افراد سابق هستند، اما ممکن است بنا بر موضوع و سوژه، در ترکیب آنها تغییراتی ایجاد شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها