جام جم ورزشی: لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا از اینکه پنالتی های متعددی را در این فصل به هدر داده از خودش ناراضی است.
کد خبر: ۷۸۷۸۲۲
وقتی لیونل مسی از خودش راضی نیست

به گزارش جام جم ورزشی ، لیونل مسی می گوید دروازه بان ها می دانند او به چه سمتی پنالتی می زند بنابراین دست او را خوانده اند و او دیگر نمی تواند پنالتی بزند!

مسی 27 ساله که در این فصل چهار پنالتی تیم‌های باشگاهی و ملی‌اش را از جمله پنالتی بازی بارسا - من‌سیتی در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پنالتی بازی بارسا برابر اتلتیکومادرید در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا و پنالتی بازی تیم ملی آرژانتین در مصاف دوستانه با برزیل را از دست داده است، هنوز پنالتی‌زن اول بارسلوناست اما او اذعان دارد که باید رکورد گل‌هایش از روی نقطه پنالتی را ارتقا دهد به خصوص که اکنون دروازه‌بانان شروع به پی بردن به تاکتیک‌ او برای زدن این ضربات کرده‌اند.

مسی در این خصوص به مجله رسمی باشگاه بارسلونا گفت: بله من از آمار پنالتی‌هایم خیلی ناراضی‌ام و معتقدم که ضربات فراوانی را از دست داده‌ام، هم برای تیم باشگاهی هم برای تیم ملی آرژانتین. من پنالتی‌زن اصلی تیم هستم اما زمانی که دروازه‌بانان مدام شما را زیر نظر دارند، به تاکتیک‌ و برنامه‌تان برای زدن ضربات پنالتی پی می‌برند. اینکه مهار ضربات پنالتی یک پنالتی‌زن قهار سخت است، درست اما این روزها وقتی پای زدن یک پنالتی به میان می‌‌آید شرایط خیلی سخت می‌شود.

وی در ادامه افزود: در فوتبال برخی مسائل تأثیرگذار هستند اما این را که برخی از تصمیمات من برای زدن ضربات پنالتی ضعیف بوده‌اند، قبول دارم، مثلاً ضربه‌ پنالتی که برابر منچسترسیتی از دست دادم و با گل کردن آن می‌توانستیم حاشیه امنیت‌مان را ارتقا دهیم. با این حال مانند سایر مسائل موجود در فوتبال، ما خوش‌شانس هستیم که هر سه روز یک بار باید به میدان برویم و در بازی بعدی می‌توانیم اشتباهات بازی‌های قبلی را جبران کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها