هفته بیست و پنجم لیگ برتر

ادامه ناکامی های پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس ششمین هفته بدون پیروزی خود در لیگ برتر را در اهواز پشت سر گذاشت.
کد خبر: ۷۸۷۲۶۶
ادامه ناکامی های پرسپولیس

در آخرین مسابقه هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال، تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران از ساعت 19 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این مسابقه مهدی طارمی مهاجم آماده این روزهای پرسپولیس در دقیقه 48 این تیم را پیش انداخت اما محمدرضا مهدوی در دقیقه 84 و با یک شوت از راه دور زیبا، مسابقه را به تساوی کشاند.

این ششمین هفته پیاپی است که پرسپولیس نمی تواند در لیگ برتر به پیروزی دست یابد. این در حالی است که این تیم در چهار مسابقه خود در لیگ قهرمانان سه پیروزی کسب کرده و در رده نخست گروه A این رقابت ها قرار دارد.

پانادیچ مربی پرسپولیس در این مسابقه تیم خود را با ترکیب سوشا مکانی، حمید علی عسگر، مایکل اومانیا، محمدرضا خانزاده، محسن بنگر (از دقیقه 40 رضا نورمحمدی)، احمد نوراللهی، مهرداد کفشگری، امید عالیشاه، محمد نوری، هادی نوروزی (از دقیقه 77 پیام صادقیان) و مهدی طارمی (از دقیقه 74 علیپور) به میدان فرستاد.

استقلال خوزستان نیز با سرمربیگری عبدالله ویسی با ترکیب پرویز کریمی، میثم مجیدی، محمد طیبی، مجید حیدری، موسی کولی بالی (از دقیقه 62 کاردوست)، عبدالهادی خنیفر، محسن بیات (از دقیقه 56 سیف اللهی)، محمدرضا مهدوی، میثم بائو، مهدی مومنی و سیدمهدی سیدصالحی بازی کرد.

با این نتیجه پرسپولیس 29 امتیازی شد و در رده نهم جدول رده بندی باقی ماند اما استقلال خوزستان لیگ برتربا 24 امتیاز و یک پله صعود در رده سیزدهم قرار گرفت. (ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها