جام جم ورزشی: بارسلونا دقایقی پیش در زمین سویا 2-2 متوقف شد تا رئال مادرید یک بار دیگر به قهرمانی در لالیگا امیدوار شود.
کد خبر: ۷۸۶۹۰۷
مسیربارسا ورئال درماراتن قهرمانی لالیگا +عکس

31 هفته از مسابقات لالیگا پشت سر گذاشته شده و بارسلونا با کسب 75 امتیاز در صدر جدول قرار دارد. رئال با برتری 3-0 امروز مقابل ایبار و با سود جستن از توقف بارسا مقابل سویا، خود را به دو امتیازی کاتالان ها رساند.

در فاصله 7 بازی مانده به انتهای رقابت ها، بد نیست نگاهی بیندازیم به دیدارهای باقیمانده دو تیم: رئال مادرید هفته آینده در برنابئو باید به مصاف مالاگا برود و بارسلونا نیز در دیداری دشوار، باید از والنسیا پذیرایی کند.والنسیا در حال حاضر تیم چهارم است و در صورت برتری بر لوانته در بازی فردا، جای اتلتیکو در رتبه سوم را خواهد گرفت. بدون شک بازی هفته بعد بارسلونا و والنسیا، همانند یک فینال خواهد بود.

در هفته 33، رئال به زمین سلتا خواهد رفت و بارسا نیز در زمین اسپانیول، دربی کاتالونیا را برگزار خواهد کرد. هر دو بازی برای رئال و بارسا دشوار خواهند بود.

در هفته 34، رئال در برنابئو در یک بازی آسان پذیرای آلمریا خواهد بود و بارسلونا نیز در نوکمپ به مصاف ختافه خواهد رفت. بارسا فصل گذشته در چنین روزهایی در نوکمپ مقابل ختافه 2-2 مساوی کرده بود.

در هفته 35، رئال در زمین سویا دیدار بسیار دشواری پیش رو خواهد داشت و بارسا نیز به زمین کوردوبا می رود.

هفته ،36 رئال در برنابئو میزبان والنسیاست و بارسا نیز در نوکمپ به مصاف سوسیداد خواهد رفت.

اما در هفته 37، بارسلونا دیدار تعیین کننده ای در ویسنته کالدرون مقابل اتلتیکو مادرید پیش رو خواهد داشت؛ در حالیکه رئال در همان روز میهمان اسپانیول است.

در هفته پایانی نیز بارسا در خانه میزبان دپورتیوو است و رئال مادرید از ختافه میزبانی خواهد کرد. به نظر شما مسیر کدام تیم برای رسیدن به قهرمانی دشوارتر است ؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها