جام جم ورزشی: هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال با انجام دو مسابقه در تهران و مسجدسلیمان آغاز می‌شود. فردا روزی است که امیر قلعه نویی به یک پرسپولیسی یعنی یحیی گل محمدی می رسد.
کد خبر: ۷۸۵۶۲۹
امیر به یحیی رسید؛نبرد سرنوشت ساز تیم های ته جدولی

به گزارش جام جم ورزشی ، فردا دو دیدار مهم برگزار می شود. استقلال با امیر قلعه نویی در تهران مقابل ذوب آهن قرار می گیرد، ذوب آهنی که یک پرسپولیسی به نام یحیی گل محمدی را بر روی نیمکت دارد. از سویی دو تیم ته جدولی لیگ برتر یعنی نفت مسجد سلیمان و راه آهن در دیداری بسیار مهم و سرنوشت ساز به مصاف یکدیگر می روند. نگاهی به این دو مسابقه می اندازیم:

استقلال - ذوب آهن اصفهان

استقلال که از کورس قهرمانی با شکست مقابل فولاد عقب افتاد باید مقابل ذوب آهن پیروز شود در غیر اینصورت ممکن است حتی سومی را هم از دست بدهد.

این در حالی است که استقلال اکنون تبدیل به تیم ناراضیان شده است. هاشم‌ بیک‌زاده، خسرو حیدری و جاسم کرار سه بازیکن شاخصی هستند که از شرایط گلایه دارند. با این حال این هنر قلعه‌نویی است که باید تیم را بعد از باخت به فولاد سامان بدهد تا در تهران مقابل ذوب آهن نتیجه بگیرد. ذوب آهنی که آهسته آهسته خود را به رده ششم جدول رسانده و اگر بتواند استقلال را ببرد به طور موقت هم که شده به رده سوم صعود خواهد کرد.

نبرد تاکتیکی یحیی‌ گل‌محمدی و امیر قلعه‌نویی را می‌توان نبرد مربیان پرسپولیسی و واستقلالی هم دانست و قلعه‌نویی دوست ندارد به یک مربی پرسپولیسی در دو بازی رفت و برگشت امتیاز بدهد.

نفت مسجدسلیمان - راه آهن

این مسابقه فینال ته جدولی‌هاست. تیم‌های پانزدهم و شانزدهم جدول که هر کدام فقط 20 امتیاز دارند برای اینکه به بقای خود در لیگ برتر امیدوار باشند باید در این دیدار سه امتیاز را بگیرند هرچند تیم برنده از رده پانزده بالاتر نخواهد آمد! نفت مسجدسلیمان بعد از تساوی مقابل پرسپولیس از داشتن تماشاگرانش محروم است و این بازی در ورزشگاهی خالی از تماشاگر برگزار خواهد شد و این مساله به سود راه آهن است زیرا نیمی از قدرت مسجدسلیمان روی سکوهای ورزشگاه خانگی‌اش است.

نفت مسجدسلیمان هفته گذشته مقابل نفت تهران با یک گل شکست خورد و راه آهن هم در ثانیه‌های پایانی مسابقه نتوانست پرسپولیس را شکست بدهد و مساوی را با برد عوض کرد و 2 بر 2 متوقف شد.

برنامه هفته بیست و پنجم لیگ برتر

جمعه 21 فروردین

17:30نفت‌ م.سلیمان- راه‌آهن

19:00استقلال- ذوب آهن

شنبه 22 فروردین

17:30 سایپا- صبای قم

17:30 گسترش فولاد- ملوان

17:30پیکان-پدیده

یکشنبه 23 فروردین

17:30نفت تهران-فولاد

17:30سپاهان-تراکتورسازی

19:00استقلال خوزستان-پرسپولیس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها