به گزارش جام جم آنلاین، طبق ادعای کمپانی سازنده، «هوندا S660» قرار است در یک برنامه محدود سازی 660 دستگاهی به همراه سیستم تعلیق مستقل «مک فرسون» در جلو و طبق دوبل یا دوجناغه در عقب، ترمزهای دیسکی 260 میلی متری، سیستم کنترل الکترونیکی کمکی و... در کنار ظاهری زیبا در جلو با چراغهای کشیده و سپر زیبا و جلوپنجرهای خاص، اما با طراحی عقب نه چندان جذاب، تولید و عرضه خواهد شد البته ناگفته نماند که قسمت اصلی نمای عقب یعنی مجموعه سپر و خروجیهای اگزوز و چراغهای LED، خیلی خوب طراحی شدهاند، اما قسمت بالای آنها یعنی درب متحرک محل قرار گیری سقف و همچنین درب پوششی موتور محرک اتومبیل خیلی خوب طراحی نشده و بر روی دیگر قسمتها هم تاثیر گذاشته و ناهماهنگی قابل لمسی را به وجود آورده است که تصویری دلنشین را از نمای عقب به نمایش نگذاشته است.
در قسمت مولد قدرت هوندا S660 هم بر اساس منابع خبری، یک پیشرانه کوچک 3 سیلندر توربو DOHC با حجم بسیار کم 0.6 لیتری قرار گرفته که حداکثر 64 اسب بخار قدرت در دور 7700 دور بر دقیقه و 104 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 2600 دور بر دقیقه را توسط یک جعبه دنده شش سرعته دستی یا گیربکس انتقال متداول هفت مرحلهای CVT در اختیار رینگهای 16 اینچی 45/195 چرخهای عقب قرار میدهد.(خودروبانک)
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
«جامجم» در گفتوگو با عضو هیات علمی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به بررسی اثرات منفی حفر چاههای عمیق میپردازد
سخنگوی صنعت آب در گفتوگو با جامجم: