رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: عرضه اولیه سهام بیش از 20 شرکت از پایان هفته جاری آغاز می‌شود تا بتوانیم بخشی از تقاضای بازار را با عرضه‌های اولیه پاسخ دهیم.
کد خبر: ۷۸۵۱۱۰

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بازار سرمایه، محمد فطانت با اشاره به این‌که یکی از دلایل کاهش خطرپذیری و رشد شاخص کل بورس نتیجه مذاکرات هسته‌ای است، افزود: نزدیک شدن به فصل مجامع از دیگر عوامل موثر بر رونق روزهای اخیر شاخص بورس است.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار تهران در عین حال گفت: در ماه‌های پیش رو بیش از 50 هزار میلیارد تومان سود بین سهامداران از طریق شرکت‌ها و براساس سودهای پیش‌بینی شده توزیع خواهد شد که این امر سبب ایجاد جوی مثبت در بازار می‌شود. وی افزود: با توجه به فضای حاکم بر بازار، عرضه‌های اولیه بیش از 20 شرکت از پایان هفته جاری آغاز می‌شود تا بتوانیم بخشی از تقاضای بازار را با عرضه‌های اولیه پاسخ دهیم. وی تصریح کرد: عرضه و تقاضا در بازار به فعالان و دارندگان و خریداران سهام مربوط است و ما نمی‌توانیم اجباری در این زمینه داشته باشیم.فطانت افزایش تقاضا، حجم بازار و افزایش سرمایه شرکت‌ها را از دیگر موارد موثر بر بازار سرمایه عنوان کرد و افزود: افزایش سرمایه شرکت‌ها می‌تواند زمینه‌ای برای ورود افراد جدید و کسانی که راغب به سرمایه‌گذاری هستند، ایجاد کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها