جام جم گزارش می دهد

یک بیانیه و چند تفسیر

برای حضور در کمیسیون امنیت‌ملی مجلس انجام شد

دعوت از ظریف برای ارائه توضیحات درباره بیانیه لوزان

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ ملی مجلس از دعوت وزیر امورخارجه برای حضور در یکی از جلسات کمیسیون امنیت‌ملی مجلس برای ارائه توضیحاتی درباره بیانیه لوزان خبر داد.
کد خبر: ۷۸۳۹۷۶
دعوت از ظریف برای ارائه توضیحات درباره بیانیه لوزان

سید حسین نقوی‌ حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، از دعوت این کمیسیون از وزیر امورخارجه کشورمان به یکی از جلسات کمیسیون امنیت‌ملی مجلس خبر داد و گفت: کمیسیون امنیت‌ملی مجلس در نامه‌ای از محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه برای حضور در این کمیسیون برای ارائه توضیحات درباره بیانیه لوزان دعوت کرده است.

وی افزود: با توجه به دعوتی که کمیسیون امنیت ‌ملی مجلس از وزیر امورخارجه کشورمان برای حضور در این کمیسیون انجام داده، قرار است آقای ظریف به زودی در یکی از جلسات این کمیسیون حضور یافته و توضیحاتی درباره بیانیه لوزان به اعضای کمیسیون امنیت‌ملی مجلس ارائه کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی مجلس با بیان اینکه زمان دقیق حضور ظریف در این کمیسیون هنوز مشخص نیست، گفت: هر زمان که وزیر امورخارجه برای حضور در جلسه کمیسیون امنیت‌ملی مجلس آمادگی داشته باشد، این جلسه برگزار می‌شود.

نقوی‌حسینی در پایان خاطرنشان کرد: کمیسیون امنیت ملی مجلس فقط از آقای ظریف برای حضور در یکی از جلسات این کمیسیون دعوت کرده، اما معمولا وی به همراه معاونانش و دیگر اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در جلسات این کمیسیون حضور می‌یابد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها