بازیکنی که از رفتارهایش پشیمان نیست

پیام محرمی برای صادقیان

جام جم ورزشی: پرسپولیس در این فصل از رقابت های لیگ برتر با حواشی زیادی دست و پنجه نرم می کند.
کد خبر: ۷۸۳۹۳۰
دیروز صادقیان، امروز مکانی/ باشگاه پرسپولیس چه زمانی برخورد می کند؟

به گزارش جام جم ورزشی ، بخش زیادی از حواشی سرخ های پایتخت به نحوه رفتار برخی از به اصطلاح ستاره های این تیم برمی گردد. وقتی پیام صادقیان به طور متوسط هفته ای یک بار برای تیمش حاشیه ایجاد کرد و در صفحه اجتماعی خود آن را به اوج رساند. عجیب آنکه رفتارهای جنجال برانگیز وی کمتر با برخورد قاطعی از سوی باشگاه پرسپولیس و حمید درخشان مواجه شد تا بدین ترتیب راه برای حاشیه سازی دیگر بازیکنان مستعد بی اخلاقی همچون سوشا مکانی باز شود. مکانی که در ابتدای حضور درخشان در پرسپولیس مدعی بود که تنها با مصاحبه های انتقادی می توان به ترکیب اصلی رسید روز گذشته اوج حواشی خود در این فصل را برای پرسپولیس رقم زد، جایی که او وقتی فهمید در ترکیب اصلی سرخ ها مقابل راه آهن قرار ندارد با به زبان آوردن کلماتی زشت هتل محل اقامت پرسپولیسی ها را ترک کرد.

جدا از اینکه اصلا مکانی حقی بابت اعتراض نسبت به این نیمکت نشینی داشته یا خیر باید گفت که این گونه رفتارهای اعتراضی نسبت به تصمیم سرمربی در پرسپولیس مدل 93- 94 عجیب باب شده و به نظر می رسد بازیکنان این تیم از هر گونه برخوردی از سوی مسئولان باشگاه مصون مانده اند که بی شک اگر این طور نبود هیچ بازیکنی حتی اگر حق هم داشته باشد به خود اجازه نمی داد که این طور اعتراض خود را نشان دهد.

البته ریشه اصلی این گونه رفتارهای ناپسند باشگاه پرسپولیس را باید در نحوه رفتار حمید درخشان جستجو کرد که کمتر در برابر شاگردان عصیانگر خود قاطعیت نشان می دهد. هر چند او روز گذشته اعلام کرد تا زمانی که هست مکانی جایی در تیم او ندارد اما به نظر می آید او برای این منظور خیلی دیر اقدام کرده است. از سویی دیگر با وجود رفتار ناپسند مکانی برخی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس از او حمایت می کنند و می گویند او باید به باشگاه برگردد.

در باشگاه پرسپولیس چه می گذرد و چرا هیچکس سر جای خودش نیست؟ کشتی توفان زده پرسپولیس چگونه می خواهد به ساحل لیگ پانزدهم برسد؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها