رئیس مرکز پژوهش‌های سیاسی و استراتژیک یمن :

شاهد پاسخ نظامی در خاک عربستان خواهیم بود

جنبش مردمی انصارالله یمن اعلام کرد: عملیات نظامی عربستان به یمن شکست خورده، ولی ما در پاسخ به این حملات به عمق خاک عربستان حمله خواهیم کرد و حتی قصرهای سعودی را هدف قرار می دهیم.
کد خبر: ۷۸۳۳۵۳
کاخهای شاه سعودی را هدف قرار خواهیم داد

پایگاه خبری اخبارالساعه امارات روز سه شنبه به نقل از یکی از اعضای جنبش مردمی انصارالله نوشت: پاسخ ما به حملات عربستان، حمله به عمق خاک این کشور و حتی کاخ شاهی ملک سلمان خواهد بود.

این پایگاه خبری افزود: ضیف الله الشامی یکی از اعضای شورای سیاسی جنبش انصارالله، این سخنان را در پاسخ به صحبت های ملک سلمان بن عبدالعزیز شاه عربستان در نشست شرم الشیخ مصر بیان کرد و افزود: هیچکدام از اهداف کشورهای متجاوز به خاک یمن محقق نشده است.

اخبارالساعه به نقل از این عضو جنبش انصارالله اضافه کرد: گزینه های متعددی برای پاسخ به حملات متجاوزان به خاک یمن در پیش رو داریم و همچنان منتظر فرمان حمله ای هستیم تا به متجاوزان به یمن پاسخ کوبنده دهیم.

وی با اشاره به اینکه برای پاسخ به این تجاوزها چند احتمال وجود دارد، گفت: این حملات با تمامی امکانات و از داخل اراضی یمن اهدافی را در عمق خاک عربستان و حتی کاخ های پادشاهی، هدف قرار خواهد داد.

الشامی همچنین اضافه کرد: انصارالله همچنان با انجام گفت وگو موافق است، مگر اینکه یکی از کشورهای متجاوز بخواهد این گفت وگوها را رهبری کند که ما با آن مخالفت خواهیم کرد.

عربستان سعودی با کمک متحدان عربی اش و با حمایت آمریکا از پنجشنبه گذشته تاسیسات زیربنایی و بیمارستانی در یمن را به بهانه حمله به مواضع جنبش انصارالله هدف حملات هوایی قرار داده است.

جنبش مردمی انصارالله یمن پس از ماه ها تظاهرات مسالمت آمیز مردمی، از تابستان سال گذشته برای مبارزه با فساد و تروریسم، کنترل صنعا پایتخت این کشور را به دست گرفته است.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها