بررسی احتمالات صعود از مرحله گروهی برای تیم‌های ایرانی

جنگ برای صعود و بقا

جام جم ورزشی: پرسپولیس در ریاض کاملاً غریبه است و حتی یک هوادار هم در اردوی این تیم حضور پیدا نکرده است.
کد خبر: ۷۸۱۳۷۳
پرسپولیس بدون هوادار در ریاض

پرسپولیس در حالی ساعت 21 امشب به مصاف النصر عربستان می‌رود که پیش‌بینی می‌شود فقط سه تماشاگر برای حمایت از نماینده کشورمان به ورزشگاه ملک فهد ریاض بروند.

کاروان پرسپولیس در اولین ساعات بامداد روز دوشنبه به ریاض رسید اما حتی یک ایرانی هم به استقبال سرخپوشان نیامد و این شرایط در تمرین دیروز (دوشنبه) این تیم هم وجود داشت.

در حقیقت در تمرین دیروز پرسپولیس اعضای این تیم اطمینان پیدا کردند که در ریاض کاملاً غریبه هستند و حتی یک هوادار هم امشب برای حمایت از آنها در ورزشگاه ملک فهد حضور پیدا نخواهد کرد.

البته طبق قانون مسئولان ورزشگاه ملک فهد 10 درصد از سکو‌های ورزشگاه را در اختیار هواداران تیم میهمان قرار خواهند داد و در این قسمت از ورزشگاه سه لیدری که به همراه کاروان پرسپولیس عازم ریاض شده‌اند، حضور پیدا خواهند کرد.

نکته قابل توجه اینکه لیدرهای همراه تیم پرسپولیس موفق نشدند در ریاض حتی یک ایرانی پیدا کنند تا بلیت مسابقه را در اختیار او قرار دهند و از این‌رو بلیت‌هایی که باشگاه النصر در اختیار آنها قرار داد به نوعی روی دست‌شان مانده است.

همچنین لیدرهای پرسپولیس که 100 پرچم محمد رسول( ص) با خود به عربستان برده‌اند در نظر دارند صندلی‌های خالی مختص هواداران تیم میهمان را با پرچم‌ها پر کنند.

دیدار النصر - پرسپولیس ساعت 21 امشب به وقت تهران در ورزشگاه ملک فهد برگزار خواهد شد.

(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها