دبیرکل جبهه پیروان با بیان این که رقابت درون تشکیلاتی بین اصولگرایان طبیعی است، گفت:‌ اصولگرایان در نهایت باید به یک فهرست برسند.
کد خبر: ۷۸۱۱۸۳

به گزارش فارس، محمدرضا باهنر در نشست خبری در پاسخ به پرسشی درباره ائتلاف اصولگرایان و اصلاح‌طلبان با تأکید بر این که من معنای ائتلاف اصولگرایان و اصلاح‌طلبان را نمی‌دانم ،گفت: اگر اصلاح‌طلبان و اصولگرایان با هم ائتلاف کنند آنگاه در انتخابات چه کسی با چه کسی قرار است رقابت کند یا به تعبیر دیگر مردم باید به چه کسی رأی بدهند، بنابراین اعتقادی به ائتلاف با اصلاح‌طلبان ندارم.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره جبهه پایداری نیز گفت: جبهه پایداری دارد معتدل‌تر می‌شود بنابراین ما نیز رقیبی به نام اصلاح‌طلبان داریم و این رقیب بین ما و جبهه پایداری مشترک است، لذا احتمال ائتلاف بین جامعه اصولگرایی وجود دارد و چشم‌انداز ما ائتلاف صد در صدی است.

وی در ادامه در پاسخ به پرسش خبرنگار اصلاح‌طلب مبنی بر این که جبهه پایداری همان طیف احمدی‌نژاد است، گفت: این که بگویید جریان پایداری طیف احمدی‌نژاد هست درست نیست ، زیرا در این طیف هم افرادی وجود دارند که در مساله خانه‌نشینی آقای احمدی‌نژاد حتی تندتر از ما موضعگیری کردند.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی درباره اظهارات اخیر یونسی که با واکنش مقامات عراقی نیز روبه رو شد، اظهار کرد : افرادی که سخنانشان انعکاس رسانه‌ای دارد باید خیلی مواظب صحبت‌ها و واژه‌هایی که به کار می‌گیرند باشند ، زیرا شاید از روی بی‌توجهی و کم توجهی واژه‌هایی را به کار گیرند که در فضای بین‌الملل دارای بار باشد.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین آقایان دقت کنند تا با حساب وکتاب حرف بزنند و اگر نمی‌توانند، تریبون مهم مشاور رئیس‌جمهوری را کنار بگذارند.

باهنر در مورد مسائل شیراز و ماجرای علی مطهری نیز گفت: آقای مطهری هم بعضا‌ یک حرف‌ها و رفتارهایی دارند که غیرمعمول است، بنابراین اگر آقای مطهری بیشتر رعایت کنند هم برای خودشان و هم خانواده ایشان بهتر است. وی اضافه کرد: ما در هر صورت هر نوع حرکت و رفتار خلاف قانون از هر مرجعی را محکوم می‌کنیم و قابل تعقیب قضایی می‌دانیم، اما سیاسیون نیز باید رعایت حال مخاطب را داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها