تمام سایت‌های جام‌جم را روی تلفن همراه و تبلت بخوانید

نرم‌افزار جام‌جم، مهمان دستگاه‌های هوشمند شما

رونمایی از نرم‌افزار «واقعیت افزوده» جام جم

عکس، فیلم و صوت را در روزنامه جام‌جم ببینید و بشنوید

«واقعیت افزوده» همان‌طور که از اسم آن برمی‌آید واقعیتی است افزون بر آنچه ما با چشمانمان در دنیای واقعی می‌بینیم.
کد خبر: ۷۷۶۳۳۱
عکس، فیلم و صوت را در روزنامه جام‌جم ببینید و بشنوید

به طور مثال تصور کنید برای گردش به مکان تاریخی رفته‌اید و بسیار علاقه‌مندید اطلاعات مناسب و کاملی را درباره آن به دست آورید، راه‌حل چیست؟ درگذشته و حال راهنمایانی بودند و هستند که اطلاعات را برای مراجعان بازگو می‌کنند، اما شما که محو دیدن زیبای‌های آن مکان هستید توجهی به گفته‌های راهنما ندارید، در آینده شما با استفاده از گوشی هوشمندتان می‌توانید اطلاعاتی بهتر، کامل‌تر و ملموس‌تر از اطلاعات راهنما در مورد آن مکان تاریخی به دست آورید. کافی است تا نرم افزارهای واقعیت افزوده را روی گوشی‌تان نصب و در آن لحظه آن را اجرا کرده و به سمت مکان تاریخی بگیرید. در این لحظه با انبوهی از داده‌ها شامل فیلم، صدا، عکس و متن روبه‌رو خواهید شد که اطلاعات جامعی در اختیار شما قرار می‌دهد.

به دنیای آینده خوش آمدید

روزنامه جام‌جم به عنوان پرتیراژترین روزنامه کشور قصد دارد با واقعیتی افزون بر رسانه چاپی شما مخاطبان و همراهان خود را به دیدن و شنیدن روزنامه خواندنی دعوت کند.

حتما بارها برای شما مخاطبان نیز پیش آمده که حین خواندن روزنامه بسیار علاقه‌مند بودید تا فیلم مطلب را نیز مشاهده کنید یا در حال خواندن مطلب فوتبالی دوست داشته‌اید تا خلاصه‌ای از بازی یا حداقل گل‌های بازی را تماشا کنید. پس از راه اندازی ده وبسایت جذاب و نرم افزار تلفن همراه، روزنامه جام‌جم از این پس با نرم افزار «واقعیت افزوده» درخدمت شما مخاطبان است. خوانندگان محترم روزنامه از امروز می‌توانند نسخه آزمایشی نرم‌افزار «واقعیت افزوده» جام‌جم را با اسکن QR نرم‌افزار توسط نرم‌افزارهای اسکن QR همچون QR Droid و QR Code از اینجا دانلود و نصب کنند.

برای آگاهی شما مخاطبان ارجمند از این پس مطالبی که واقعیت افزوده داشته باشد با آیکن نمایش داده خواهد شد تا شما بتوانید با اجرای نرم‌افزار و قراردادن آن در مقابل مطالبی با آیکن از محتویات واقعیت افزوده‌ای چون فیلم، صدا و عکس بهره‌مند شوید.

در عصر جدید استفاده از اینترنت به وسیله راه‌اندازی نسل‌های سوم و چهارم اینترنت تلفن همراه که همگی در راستای ارائه پهنای باند بیشتر به مخاطبان برای مشاهده فیلم‌،صدا و عکس است، روزنامه جام‌جم نیز مطالب خواندنی خود را با فیلم، صدا و عکس در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد تا آنان روزنامه را بخوانند، ببینند و بشنوند.

برای آگاهی شما مخاطبان ارجمند روزنامه با نحوه استفاده از نرم‌افزار، راهنمایی در درون نرم‌افزار گنجانده شده است که با اولین اجرا می‌توانید آن را ملاحظه و از نرم‌افزار استفاده کنید.

ایرج نوروزی / جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها