مخابرات هیچ کس را رقیب خود نمی‌بیند

سود 150 میلیارد تومانی مخابرات از شرکت‌های اینترنتی

احمدرضا نخجوانی با اعلام این رقم گفت : در کشور بیش از 2 و نیم میلیون کاربر اینترنت پرسرعت (ADSL) وجود دارد که مشتری شرکتهای خصوصی هستند و تمام این‌ها غیر مستقیم مشتری شرکت مخابرات ایران نیز هستند.
کد خبر: ۷۷۴۱۶۷
سود 150 میلیارد تومانی مخابرات از شرکت‌های اینترنتی

به گزارش جام جم کلیک: احمدرضا نخجوانی با اعلام این رقم گفت : در کشور بیش از 2 و نیم میلیون کاربر اینترنت پرسرعت (ADSL) وجود دارد که مشتری شرکتهای خصوصی هستند و تمام این‌ها غیر مستقیم مشتری شرکت مخابرات ایران نیز هستند.

وی که مدیرعامل یکی از شرکت‌های اصلی اینترنت کشور است در برنامه تلویزیونی "رادیکال هفت" اعلام کرد: اگر مخابرات از منابعی که در اختیار دارد بیشتردر اختیار شرکت‌های اینترنت قرار دهد قطعا موفقیت‌های زیادی خواهد داشت چرا که فقط در لایه تجمیع یعنی از محل اجاره اشتراکی سیم مسی تلفن‌های خانگی به شرکت‌های اینترنتی ماهانه نزدیک به 12 میلیارد تومان یا به عبارتی سالانه 150 میلیارد تومان درآمد دارد.

همچنین مدیر روابط عمومی مخابرات ایران در این برنامه تلویزیونی در خصوص وضعیت تعامل شرکت مخابرات ایران با شرکت‌های همکار گفت : شرکت‌های بسیاری به لحاظ کاری با ما ارتباط دارند و از جمله موضوعات مهمی که در دستور کار شرکت مخابرات ایران مطرح شده است بحث همکاری جدی با شرکت مخابرات ایران است و ما در نظر داریم همه نیازهای این شرکت‌ها را تا آنجا که توان داریم برآورده کنیم.

داود زارعیان ادامه داد : در دوره مدیریت جدید مقرر شده است بصورت جدی و بر اساس تعرفه و روش‌های مشخص باید این همکاری ها ادامه پیدا کند و اگر امکاناتی را نداریم رسما اعلام می‌کنیم تا خود آن شرکت‌ها نسبت به فراهم کردن آنها اقدام کنند.

مدیر عامل سابق مخابرات ایران که میهمان دیگر این برنامه بود درخصوص مشکل بین مخابرات و شرکت‌های pap گفت: دلیل اصلی در یک نکته نهفته است، و آن اینکه قیمت تمام شده‌ی این سرویس‌ها برای خود مخابرات متفاوت از مبالغی است که ذینفعان دیگر مثل این شرکت‌ها می‌خواهند بپردازند.

صابر فیضی همچنین گفت : اینجا نقش حاکمیت اهمیت دارد، یعنی کمیسیون و یا سازمان رگولاتوری و حتی شورای رقابت باید ورود کرده و این اختلافات را به پایان برساند.

منبع: رادیکال هفت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها