شهردار شهر سگراته در شمال ایتالیا با ابتکار عملی جدید همشهری های خود را برای سفر به ایران ترغیب کرد.
کد خبر: ۷۷۲۳۸۷
ترغیب ایتالیایی ها برای سفر به ایران

آدریانو الساندرینی با برپایی مراسم شب ایرانی درفرهنگسرای این شهر،جاذبه های گردشگری و میراث فرهنگی ایران را درجهان بی نظیر توصیف کرد.

شهردار سگراته به خبرنگار واحد مرکزی خبر در ایتالیا گفت: قصد من از این ابتکار عمل معرفی جاذبه های فوق العاده دیدنی و زیبای ایران است که تاریخ چندهزار ساله دارد و سابقه فرهنگ آن از ایتالیا هم بیشتراست.

سیدمحمد جوزی، سرکنسول ایران درمیلان نیز با اشاره به علاقه ایتالیایی به فرهنگ و تاریخ ایران گفت: سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در میلان از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 9 هزار روادید برای گردشگران و تجار ایتالیایی صادر کرده است و پیش بینی می کنیم تا پایان سال این رقم از 10 هزار روادید نیز فراتر برود.

نشریه توریستی مریدیاتی با اختصاص همه صفحات خود به معرفی جاذبه های تاریخی و گردشگری کشورمان، نوشت: ایران در سال 2014 میلادی در فهرست پربازدیدترین کشورهای جهان قرار گرفت.

تعدادی از مدیران آژانس های مسافرتی و تورگردانان ایتالیایی حاضر در مراسم شب ایران، سال 2015 را نیز سال پررونقی برای سفر به ایران پیش بینی کردند.

خانم کریستینا فارئری، مدیر آژانس مسافرتی آدینه تراول ایتالیا گفت: آژانس ما در یک سال گذشته نزدیک به 1500 گردشگر ایتالیایی را به ایران فرستاد. سال 2014 میلادی برای ما در ارتباط با ایران یک سال عالی بود و پیش بینی می کنیم که سال 2015 نیز یه نتایج مشابهی برسیم».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها