جام جم ورزشی: هفته بیست و سوم لالیگای اسپانیا دیشب پیگیری شد.
کد خبر: ۷۷۱۰۹۷
توفان بارسلونا و شکست مدافع عنوان قهرمانی

به گزارش جام جم ورزشی، اتلتیکو مادرید که از ساعت 23 و 30 دقیقه به مصاف سلتاویگو رفته بود، در دیداری خارج از خانه با نتیجه دو بر صفر شکست خورد تا با صدر جدول فاصله بگیرد. شاگردان سیمئونه هم‌اکنون با 50 امتیاز در رده سوم قرار دارند و این در حالی است که رئال مادرید و بارسلونا به ترتیب با 57 و 56 امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار دارند. سلتاویگو نیز با 28 امتیاز به رده نهم جدول صعود کرد. نولیتو در دقیقه 59 از روی نقطه پنالتی اولین گل بازی را به سود میزبان به ثمر رساند و اوریانا در دقیقه 71 اختلاف را به دو گل رساند.

همچنین رایووالکانو در خانه به مصاف ویارئال رفت. این دیدار با تساوی بدون گل پایان یافت. در جدول لالیگا ویارئال در مکان ششم و رایووالکانو با دو پله صعود جایگاه دوازدهم قرار دارد.

در دیگر دیدار اسپانیول با دو گل در خانه مالاگا به پیروزی رسید.

والنسیا نیز در مستایا میزبان ختافه بود و با یک گل به پیروزی رسید. تک گل این دیدار را نگردو در دقیقه 71 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. والنسیا با 47 امتیاز در رده چهارم قرار دارد و ختافه هم با 23 امتیاز در مکان پانزدهم قرار دارد.

اما در یکی از مهم ترین دیدارها بارسلونا به مصاف لوانته رفت و در یک بازی یک‌طرفه با 5 گل به حریف غلبه کرد تا همچنان در یک امتیازی رئال مادرید حرکت کند. گل های بازی را نیمار در دقیقه 17، مسی در دقایق 38، 59، 65 و سوارز در دقیقه 73 برای بارسا به ثمر رساندند. در جدول لالیگا رئال مادرید با 57 امتیاز در صدر و بارسا با 56 امتیاز در مکان دوم قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها