هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال

سلام استقلال به صدر/زنگ خطر برای مدعیان

تیم فوتبال استقلال تهران با گل سجاد شهباززاده که در دقیقه 5+90 به ثمر رسید، از سد تیم پیکان گذشت.
کد خبر: ۷۶۸۶۷۹
پیروزی استقلال مقابل پیکان در دقایق پایانی

به گزارش ایرنا، آبی پوشان استقلال تهران عصر امروز در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف پیکان رفتند و یک بر صفر به پیروزی رسیدند.

شاگردان امیر قلعه نویی که به دنبال سومین پیروزی متوالی خود در لیگ برتر بودند در دقایق ابتدایی نیمه نخست با در اختیار گرفتن توپ و میدان بازی را هجومی آغاز کردند و به دروازه پیکان نزدیک شدند.

استقلالی ها در این دقایق نفوذ از کناره ها و ارسال های بلند بر روی دروازه تیم پیکان را در دستور کار داشتند، اما دفاع منطقی و خوب بازیکنان پیکان مانع از گلزنی آنان در این دقایق از بازی شد.

شوت سنگین و زیبای امید ابراهیمی هافبک جوان و نفوذی تیم استقلال در دقیقه 26 بود که به دیرک افقی دروازه سید مهدی رحمتی دروازه بان پیکان برخورد کرد و آن را به لرزه درآورد یکی از اتفاقات جذاب این دیدار بود.

در معدود حملات تیم پیکان نیز این تیم پشت محوطه جریمه حریف صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که این فرصت با بی دقتی بازیکنان این تیم از دست رفت.

نیمه دوم بازهم با حملات بازیکنان تیم استقلال آغاز شد و در همان دقایق ابتدایی این نیمه چند موقعیت گلزنی برای بازیکنان این تیم به دست آمد، ولی گلی به سود این تیم به ثمر نرسید.

در این دقایق بازیکنان تیم استقلال به بازی سرعت داده و خیلی سریع به دروازه حریف نزدیک می شدند اما در زدن ضربه آخر شتاب زده بودند.

شتاب زدگی بازیکنان استقلال باعث شد تا دفاع منطقی بازیکنان پیکان بیش از بیش به چشم آید، شاگردان عبدالصمد مرفاوی در این دقایق تنها چشم به ضد حملات داشتند ولی از آنجا که درحمله تعدادشان کم بود موقعیت چندانی بدست نیاوردند.

دقایق پایانی با حملات بازیکنان تیم استقلال همراه بود اما گلی به دست نیامد و در عوض شاگردان مرفاوی به گل رسیدند اما داور این گل را به دلیل تشخیص خطا بر روی دروازه بان تیم استقلال نپذیرفت و بازیکنان این تیم به حملات خود ادامه دادند و در دقیقه 5+90 از سوی سجاد شهباززاده به گل رسیدند و مزد حملات خود در این دیدار را گرفتند.

تورج حق وردی قضاوت این دیدار را برعهده داشت سعید زارع و محمدحسین زاهدی فر کمک های حق وردی در این مسابقه بودند.

سیاوش اکبر پور و سیاوش یزدانی از تیم پیکان و آرش برهانی از تیم استقلال با دریافت کارت زرد از داور این مسابقه جریمه شدند.

تیم فوتبال استقلال تهران با کسب این پیروزی 37 امتیازی شد و به رتبه سوم جدول صعود کرد. پیکان تهران نیز با 20 امتیاز در جایگاه یازدهم جدول باقی ماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها