مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران از افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی کمک های مردمی تهرانی ها به نیازمندان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۷۶۷۰۶۹
تهرانی ها امسال به نیازمندان بیشتر کمک کردند

تبارک سبحانی گفت: براساس آمارهای بدست آمده طی ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه در سال قبل با رشد مشارکت مردمی روبرو بوده ایم بطوریکه با این کمک ها در جهت حمایت بیشتر از نیازمندان اقدام کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه ۹۰ درصد از وام​های پرداختی به نیازمندان از کمک های مردمی انجام می شود، افزود: تعمیر مسکن، جهیزیه، شهریه، کمک هزینه تحصیلی دانشجویی و دانش آموزی، کمک های موردی و... از جمله اقداماتی است که با افزایش کمک های خیرین و نیکوکاران افزایش پیدا می کند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران در مورد میزان صدقات مردمی نیز گفت: براساس آمار ۹ ماهه سال جاری، به طور متوسط در هر ماه ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در استان تهران صدقات مردمی جمع آوری می شود.

سبحانی به اشتغال مددجویان اشاره کرد و افزود: کمیته امداد تسهیلات ویژه ای برای توانمند سازی و اشتغالزایی مددجویان و زنان سرپرست خانوار فراهم کرده است بطوریکه با چندین بانک نیز تفاهم نامه های در جهت پرداخت وام به این افراد منعقد کرده است.

وی همچنین در مورد ارائه سبد کالا به مددجویان گفت: مددجویان و نیازمندان استان تهران که بیش از ۶۲ هزار خانوار هستند سبد کالای مرحله سوم و چهارم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را دریافت خواهند کرد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها