وزیر آموزش و پرورش خبر داد

پرداخت مطالبات فرهنگیان تا پایان بهمن

وزیر آموزش و پرورش از ارائه وام ۵ میلیونی با بهره کم به فرهنگیان خبر داد.
کد خبر: ۷۶۶۶۹۵
وام 5 میلیون تومانی برای فرهنگیان

علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش امروز در نشست خبری که در اردوگاه شهید باهنر تهران، برگزار شد با بیان اینکه تفاهم‌نامه‌ای با بانک ملی به امضا رسیده است، اظهار داشت: 240 هزار فرهنگی تا سقف 5 میلیون تومان وام کم بهره دریافت می‌کنند که برای پرداخت این وام‌‌ها 1200 میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه از محل صرف‌جویی در نیروی انسانی، فوق‌العاده شغل معلمان ابتدایی افزایش یافت، افزود: 20 درصد افزایش فوق‌العاده شغل برای 330 هزار معلم ابتدایی انجام شد.

فانی به بازنشستگی فرهنگیان اشاره کرد و ادامه داد: 25 هزار فرهنگی به سن بازنشستگی رسیده‌اند و پیش‌بینی می‌شود 4 تا 5 هزار فرهنگی نیز متقاضی بازنشستگی پیش از موعد باشند.

وزیر آموزش و پرورش در خصوص ماجرای لغو قانون متعهدین خدمت آموزش و پرورش گفت:‌ این موضوع به طور کامل منتفی شده است.

وی به افتتاح یک مدرسه خیرساز در تهران با حضور رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: 7 میلیارد تومان هزینه احداث این مدرسه بوده است که نیمی توسط دولت و نیمی توسط خیرین مدرسه‌ساز پرداخت شده است. ( فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
معلم خسته
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
۰
۰
اصغر متشكریم به فكر حقوق ومسكن فرهنگیان باشید ...
مسعودی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
۰
۰
كدام وام ؟ چرا ذهن و گوش مردم را با این وعده های تو خالی پر می كنید . وامی كه شرایط مضحكی داره و به مدارس اعلام شده از هر 10 نفر سازمان اسمی 1 نفر یعنی 1 درصد از همه ی همكاران معلم . برای چی خبر ناقص اعلام می شه؟

نیازمندی ها