
به گزارش جام جم ورزشی ، امیرحسین صادقی با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود پیروزی را به هواداران استقلال تبریک گفت. وی در صفحه خود نوشت: سلام به همه دوستانی که انتقاداتشون سازنده است. من تمام تلاشم رو میکنم تا به روزای خوبم برگردم. ممنون دار همتون هستم. یاعلی.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند