جالب این جا است که مستربین دو بار با این خودرو تصادف کرده و 41 هزار مایل (نزدیک 66 هزار کیلومتر) مسافت را نیز با آن طی کرده است.
تصادف نخست در سال 2009 و دومی در سال 2011 بود. در این تصادف اخیر، اتکینسون کنترل خودروی خود را در جاده ای لغزنده از دست داد و صدمه ای جدی به ماشین وارد کرد.
تعمیر این خودرو یک ماه به طول انجامید و البته 910 هزار پوند (1.4 میلیون دلار) روی دست بیمه گذاشت.
«مک لارن F1» روان اتکینسون با شماره شاسی 61، یکی از 64 خودروی خیابانی استاندارد این خودروساز است البته تمام نسخههای تولیدی مک لارن به 106 دستگاه میرسد که شامل نمونههای LMS، GTS، GTRS و LM و پنج دستگاه نمونه پیش تولید اولیه میباشد.
اتکینسون میگوید که این مک لارن را برای سرمایهگذاری نخریده است و کیفیت و تفکر طراحی گوردون موری او را جذب آن کرده است. خودرویی که به عنوان یک سوپر اسپرت برای استفاده روزانه او مورد استفاده قرار گرفت.
شاید فروش چنین خودرویی با این وضعیت و قیمت تنها یک شوخی دیگر از مستر بین باشد. شاید هم کسی این شوخی را جدی گرفت و چنین پولی برای آن پرداخت کرد.(پدال)
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در استودیوی «جامپلاس» میزبان دکتر اسفندیار معتمدی، استاد نامدار فیزیک و مولف کتب درسی بودیم
سیر تا پیاز حواشی کشتی در گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با عباس جدیدی مطرح شد
حسن فضلا...، نماینده پارلمان لبنان در گفتوگو با جامجم:
دختر خانواده: اگر مادر نبود، پدرم فرهنگ جولایی نمیشد