پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور با اصلاح بخشی از خبر بازدید وزیر کشور از خط تولید اتوبوس های شهری و برون شهری شرکت تولیدی - صنعتی عقاب افشان اعلام کرد: وزیر کشور خواستار ادامه پیگیری های همه جانبه برای حل مشکل شماره گذاری اتوبوس های این شرکت ضمن رعایت همه استانداردهای ایمنی شد.
کد خبر: ۷۶۲۵۱۶
احتمال شماره‌گذاری مجدد اسکانیا

عبدالرضا رحمانی فضلی در سفر به استان سمنان به همراه استاندار سمنان، تعدادی از نمایندگان استان و جمعی از مسئولین از بخشهای مختلف شرکت تولید کننده اتوبوس‌های شهری و بین شهری در شهرک صنعتی سمنان بازدیدکرد .

براساس گزارش روابط عمومی وزارت کشور،عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور پس از بازدید از خط تولید اتوبوس های شهری و برون شهری شرکت تولیدی - صنعتی عقاب افشان در استان سمنان خواستار ادامه پیگیری های همه جانبه برای حل مشکل شماره گذاری اتوبوس های این شرکت ضمن رعایت همه استانداردهای ایمنی شد و گفت:تولیدات صنعتگران ایرانی مایه افتخار است و کاری که انجام می شود کار جالب و بزرگی است.

دوم بهمن ماه سال گذشته سرهنگ احمدرستمی، معاون فنی مهندسی پلیس راهور در گفت‌وگویی با ایسنا از توقف شماره‌گذاری اتوبوس‌های اسکانیا خبر داده و گفته بود: با توجه به اتمام مهلت ارائه شده به شرکت عقاب افشان، شماره‌گذاری اتوبوس‌های حادثه‌ساز اسکانیا تیپ 4212 از اول بهمن ماه متوقف شد. در این خصوص مهلت لازم به شرکت عقاب افشان تولیدکننده اتوبوس‌های اسکانیا در ایران داده شده است و با توجه به عدم رفع مشکل، شماره‌گذاری این اتوبوس‌ها متوقف شده است.

ازسرگیری شماره گذاری این اتوبوس‌ها منوط به صدور تاییدیه سازمان استاندارد و ابلاغ آن به پلیس راهور ناجا است که پیگیری خبرنگار ایسنا حکایت از آن دارد که هنور تاییدیه‌ای به مراکز شماره گذاری پلیس راهور ابلاغ نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها