جام جم ورزشی: در حالی که تمرینات پرسپولیس شدت یافته است اما بازیکن جوان و جنجالی این تیم حاشیه جدیدی را ایجاد کرده است.
کد خبر: ۷۵۹۵۲۶
حاشیه جدید صادقیان در اردوی پرسپولیس در امارات

اردوی تیم فوتبال پرسپولیس در شهر رأس‌الخیمه امارات در سکوت کامل خبری دنبال می‌شود. تمرینات این تیم از روز اول سبک بود اما روز گذشته شدت یافت.

سرخپوشان صبح و عصر تمرین می‌کنند تا آماده و مهیای شروع دوباره لیگ شوند. فشار تمرینات به حدی بالاست که بازیکنان بعد از جلسات تمرینی فوراً به هتل برمی‌گردند.

برخی از سرخپوشان که تحمل فشار تمرینات بدنسازی را ندارند، با زبان طنز از حمید درخشان خواهش کرده اند دست از این همه ظلم به بازیکنان بردارد!

درخشان که هر روز با شورت کوتاه ورزشی سر تمرین تیمش حاضر می‌شود، با خنده به یکی از بازیکنان گفت: «زمان ما بدنسازی سخت‌تر بود چون تا یکی از بازیکنان از هوش نمی‌رفت، پروین تمرین را تمام نمی‌کرد!»

آن بازیکن هم فوراً قانع شد و بدون اعتراض به کارش ادامه داد!

یکی از مربیان به شوخی به بازیکنان در راه بازگشت از تمرین گفت: «خوبی تمرینات سنگین به این است که به دلیل خستگی هیچ بازیکنی به شیطنت و فرار از اردو فکر هم نمی‌کند!»

اما وضعیت پیام صادقیان با بقیه فرق دارد. وی که نمی‌تواند زندگی آرامی داشته باشد و هر دو، سه روز یک‌بار جنجال درست می‌کند، در این اردو نیز دردسر جدیدی به وجود آورد. او که در بین بازیکنان این تیم به "فراری از تمرینات بدنسازی" شهرت دارد، با بهانه سرماخوردگی در اتاق خود ماند تا همراه سایر بازیکنان تمرین نکند.

گفتنی است شرایط صادقیان باعث ناراحتی و عصبانیت کادرفنی شده است.(جام نیوز)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها