برنامه مستند «شوک» امروز با موضوع ماده مخدر شیشه از شبکه سه به نمایش درمی‌آید. هومن سیدی در این برنامه با مصرف‌کنندگان این مخدر گفت‌وگو می‌کند.
کد خبر: ۷۵۹۴۰۵

فرشاد شکیبی، تهیه‌کننده برنامه شوک درباره رویکرد این برنامه به روابط‌عمومی شبکه سه گفت: در سری جدید مجموعه مستند شوک که به آسیب‌ها و تبعات ناشی از مصرف ماده مخدر شیشه اختصاص دارد، از هنرمندان سینما و تلویزیون دعوت می‌کنیم تا با حضور در این برنامه از اعتیاد به مواد مخدر سخن بگویند.

شکیبی افزود: در این قسمت به صورت مصداقی به کالبدشکافی وضع مصرف و عوارض این ماده مخدر می‌پردازیم. در این حوزه دو گروه وجود دارند؛ گروهی از معتادان هستند که آلودگی آنها آن‌قدر زیاد است که دست به جنایت می‌زنند و حتی افراد خانواده خود را به قتل می‌رسانند و گروه دیگری هم هستند که آدم‌هایی بوده‌اند که به دلیل مصرف شیشه مرتکب جنایت شده‌اند. گروهی هم هستند که از این دام رها شده‌‌اند و به برنامه شوک می‌آیند تا درباره این تجربه هولناک و تلخ صحبت کنند و به دیگران هشدار دهند. دوربین مخفی از فروشندگان و مصرف‌کنندگان شیشه از دیگر بخش‌های این برنامه است.این تهیه‌کننده افزود: هنرمندان حلقه رابطی میان مردم و افراد مصرف‌کننده برای بررسی وضع زندگی و کالبدشکافی دلایل روی آوردنشان به اعتیاد، ترک این ماده یا درگیری فعلی با آن هستند.

سری جدید مجموعه شوک با موضوع شیشه و زیان‌ها و آسیب‌های فردی و اجتماعی مصرف آن امروز بعد از اخبار شبانگاهی شبکه سه پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها