جام جم ورزشی: مهاجم تیم ملی فوتبال گفت:‌ شکست تیم ملی قطر مقابل امارات باعث می‌شود انگیزه آنها برای بردن ما بیشتر شود.
کد خبر: ۷۵۹۰۹۲
قوچان‌نژاد: شکست قطر انگیزه آنها را برای بردن ما بیشتر می‌کند

رضا قوچان‌نژاد در خصوص شرایط تیم ملی اظهار داشت: ما بازی آسانی مقابل بحرین نداشتیم اما خوشبختانه توانستیم با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی برسیم. روز گذشته بازیکنان خسته بودند و آن بازی برای ما تمام شده و تمام تمرکز خود را روی دیدار مقابل قطر گذاشته‌ایم.

وی در خصوص نکات تاکتیکی تیم ملی یادآور شد: نمی‌خواهم در مورد مسائل تاکتیکی صحبت کنم. ما امروز جلسه خوبی داشتیم و در مورد دیدار با قطر صحبت شد. بازیکنان انگیزه زیادی دارند و دوست داریم در این دیدار یک برد شیرین را به دست بیاوریم که امیدوارم این اتفاق رقم بخورد.

مهاجم تیم ملی در خصوص شکست 4 بر یک قطر مقابل امارات، تصریح کرد: ما به این مسائل کاری نداریم که قطر 4 گل خورده است. به تیم خودمان نگاه می‌کنیم و کار خودمان را انجام می دهیم. اینکه قطر شکست پرگلی را متحمل شده انگیزه بازیکنان آنها را بیشتر می‌کند و دوست دارند که به برتری برسند. این مسائل باعث می‌شود که فشار روی آنها زیاد باشد اما ما بدون توجه به همه این مسائل فقط کار خود را انجام می‌دهیم.

قوچان‌نژاد در مورد سه گلی که ایران در دیدار مقابل بحرین به ثمر رساند و آفساید اعلام شد، گفت: البته یکی از آنها درست بود. امیدوارم در بازی با قطر این عدم گلزنی را هم جبران کنم.

(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها