نخست وزیر عراق:

شکست نهایی تروریستهای داعش را جشن می گیریم

حیدرالعبادی نخست وزیرعراق با بیان اینکه ارتش عراق اکنون در دفاع ازکشور وارد معرکه ای سرنوشت ساز شده است گفت که به زودی شکست داعش و همه تروریست ها در عراق را جشن می گیریم.
کد خبر: ۷۵۶۷۷۱
شکست نهایی تروریستهای داعش را جشن می گیریم

به گزارش پایگاه خبری شفق نیوز، العبادی روزسه شنبه در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه نظامی افزود: به زودی با شکست تروریست ها همه آوارگان به مناطق خود بازمی گردند.

نخست وزیر عراق ادامه داد: ارتش عراق اکنون در دفاع ازکشور وارد معرکه ای سرنوشت ساز شده است و این ارتش نماینده تمام گروه ها و مذاهب عراقی است.

العبادی گفت: درآینده نزدیک شاهد آزادسازی شهرها و روستاهای کشور از دست تروریست های داعشی، بعثی ها و هم پیمانان آن ها خواهیم بود.

نخست وزیر عراق گفت که امیدواریم به زودی رنج ها و دردهای مهاجران و آوارگان التیام یابد و مناطق آن ها پس ازشکست تروریست ها بازسازی شود.

العبادی با تاکید بر مبارزه با فساد و مفسدان گفت که ازاین پس فساد در ارتش جایی نخواهد داشت و با فساد درهمه دستگاه های دولتی مبارزه خواهیم کرد.

وی افزود: دایره دوستان و پشتیبانی از عراق در مبارزه با تروریسم افزایش می یابد و همه گروه های سیاسی باید به وحدت و انسجام خود در مقابله با تروریست ها تا زمان بیرون راندن آن ها ازکشورادامه دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها