تقدیر ۲۳۰ نماینده از رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی

حصر سران فتنه قانونی است

خطیب نماز جمعه تهران با بیان این‌که ریشه فتنه هنوز موجود است، گفت: نفوذ برخی طرفداران فتنه در بخش‌های اجرایی کشور، هشداری جدی است.
کد خبر: ۷۵۵۲۴۱

به گزارش واحد مرکزی خبر، حجت الاسلام و المسلمین صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه تهران با تجلیل از مردم ایران که در روز 9 دی امسال در شهرهای مختلف اجتماعات با شکوهی برگزار کردند، افزود: مردم به فتنه‌گران هشداری دوباره دادند و توجه داشتند که این فتنه ریشه‌کن نشده است. وی گفت: طرفداران فتنه که در اقلیت محض هستند، روز 16 آذر با هنجارشکنی در برخی محیط‌ها از فتنه و فتنه‌گر حمایت کردند.

وی افزود: کسانی که در فتنه بازارگرمی می‌کردند شهر به شهر راه افتاده اند و برخی دانشگاه‌ها محل امن و باشگاه تبلیغاتی آنها شده است و می‌خواهند با استفاده از امکانات برای انتخابات آینده خبرگان و مجلس زمینه‌سازی کنند تا در مجلس و خبرگان، برای متزلزل کردن پایه‌های نظام، دستی داشته باشند.

مسئولان مراقب تغییر چهره فتنه‌گران باشند

سخنران پیش از خطبه‌‌های نماز جمعه دیروز هم با بیان این‌که باید نسبت به فتنه‌های بعدی مراقب و هوشیار باشیم، گفت: کسانی که در فتنه بوده و محکوم شده‌ و زندان رفته‌اند نباید در مسئولیت‌های کشور که میراث شهداست، قرار بگیرند.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، تأکید کرد: باید کمک به فتنه ممنوع شود؛ هر کسی که دستش در فتنه بوده یا رد پایی در فتنه دارد، باید در کارهای حاکمیتی از او استفاده نشود. وی اضافه کرد: ما می‌خواهیم روی ملاک‌ها و معیارها صحبت کنیم؛ رسانه‌ها با اسم و رسم، فتنه‌گران را به مردم معرفی کنند. رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور از مسئولان خواست که مراقب باشند فتنه‌گران چهره عوض نکنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها