استقلال و پرسپولیس مشکل بودجه‌ای ندارند

گودرزی:کی‌روش گلایه‌ای نداشت، بازیکنان مشکل داشتند

جام جم ورزشی: وزیر ورزش و جوانان گفت: در دیدارم با بازیکنان و کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران،‌کی‌روش گلایه‌ای نداشت.
کد خبر: ۷۵۳۳۴۵
گودرزی:کی‌روش گلایه‌ای نداشت، بازیکنان مشکل داشتند

محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه افتتاحیه دستاوردهای ورزشی در جمع خبرنگاران گفت: توجه دولت و رهبری به ورزش همگانی یکی از مواردی است که ما در دستاوردهای امروز مورد توجه قرار دادیم در بخش قهرمانی هم شاهد پیروزی‌هایی در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی بودیم که حرکت رو به جلوی ورزش را نشان می‌دهد.

وی در پاسخ به این سوال که بودجه ورزش کم است آیا راهکاری برای حل این مشکل دارید، اظهارداشت: یکی از راهکارها آشنا سازی بخش‌های تصمیم‌گیری با ورزش است، این فعالیتی که شما می‌بینید بعنوان یک کار فرهنگی باعث می‌شود تا نمایندگان از نزدیک با ضعف‌ها و نقاط قوت ورزش آشنا شوند. باید در حوزه قانون گذاری هم پیگیری کنیم تا مجلس توجه بیشتری از نظر بودجه به ورزش داشته باشد.

گودرزی همچنین درباره دیدارش با ملی‌پوشان فوتبال عنوان کرد: دیدار خوب و صمیمانه‌ای با آنها داشتم، مشکلات‌شان را ورزشکاران در دو دسته به من اعلام کردند؛ یکی در مورد عدم توجه مسئولان به تیم ملی بود که مرتفع شد و دیگری مطالبات مادی بود که بلافاصله دستور پیگیری دادم تا رفع شود.

گودرزی همچنین درباره تکلیف بازیکنان سرباز گفت: من با ستاد مشترک مکاتبه کرده‌ام، امروز هم پیگیری می‌کنیم تا خبرهای خوبی برسد.

وزیر ورزش و جوانان درباره مشکلات استقلال و پرسپولیس تصریح کرد: درباره بودجه آنها مشکلی ندارند اما کادر فنی خودش باید درباره بازیکنان شاخص تصمیم بگیرد، من از طریق اسپانسر به این دو باشگاه کمک کردم، خودشان هم باید تلاش کنند ما هم از آنها حمایت می‌کنیم.

وزیر ورزش و جوانان همچنین درباره تعیین تکلیف انتخابات برخی فدراسیون‌ها، گفت: انتخابات به زودی برگزار می‌شود.

گودرزی درباره شرایط حسین رضازاده هم گفت: ما نمی‌خواهیم کسی را عزل کنیم اما اگر او کنار نکشد مجمع تشکیل می‌شود.

گودرزی در پاسخ به این سوال که برخی‌ها از گلایه کی‌روش به شما صحبت می‌کنند، به نظر می‌رسد حضورتان در تمرین تیم ملی رابطه‌تان را با فوتبال خوب کرده، عنوان کرد: خیر، گلایه‌ای از کی‌روش مطرح نیست، بازیکنان مشکل داشتند، حرف‌ها زده می‌شود اما باید دید این حرفها اساس دارد یا نه، هیچ معلم ورزشی رابطه بدی با شاگردانش ندارد.

وی در پایان درباره اینکه حکم مجید شایسته در فدراسیون تنیس هنوز زده نشده، گفت: همه اینها یک فرایند است که با هم حکم‌ها را صادر خواهیم کرد.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که تیم ملی فوتبال کشورمان در آستانه سفر به استرالیا برای حضور در جام ملت‌های 2015 آسیا شرایط خوبی ندارد و آیا گزارشی در این زمینه به دست شما رسیده، گفت: این مسایل را از نصراله سجادی پیگیری کنید، چون او در جریان این مسایل است.

(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها