با رمز مقدس یا علی ابن ابیطالب(ع) آغاز شد؛

نمایش اقتدار هوایی ایران در رزمایش فداییان حریم ولایت

چهارمین روز از رزمایش ارتش صورت گرفت

عملیات فانتوم‌ها علیه قایق‌های دشمن

جنگنده‌های نیروی هوایی در چهارمین روز از برگزاری رزمایش بزرگ ارتش، قایق‌های دشمن فرضی را در سطح دریای عمان با موشک هدف قرار دادند.
کد خبر: ۷۵۳۲۰۵
عملیات فانتوم‌ها علیه قایق‌های دشمن

به گزارش روابط عمومی کل ارتش، در چهارمین روز از رزمایش مشترک محمد رسول الله (ص)، به منظور جلوگیری از نفوذ دشمن به آب‌های ساحلی، یگان‌های پروازی، شناورهای سطحی، قایق‌های تندرو، زیردریایی‌های سنگین کلاس طارق و شناورهای بومی و بهینه سازی شده به اجرای عملیات مین‌ریزی پدافندی در گستره دریای عمان و منطقه رزمایش پرداختند.

همچنین درپی مین‌ریزی نیروهای مهاجم در راستای آسیب رساندن به خطوط مواصلاتی و محل عبور و مرور شناورهای خودی، نیروی دریایی ارتش به منظور تأمین امنیت کشتی‌های تجاری و نفتکش و بازنگه داشتن این خطوط با بهره‌گیری از بالگردهایRH به انجام عملیات مین روبی اقدام کرد.

در این مرحله از رزمایش، جنگنده های فانتوم نیروی هوایی ارتش به منظور پشتیبانی از یگان‌های شناور نیروی دریایی امروز با شلیک موشک‌های ماوریک نسبت به انهدام اهداف شناور دریایی اقدام کردند.

هواپیماهای سوخو 24 نیز شلیک راکت های بهینه سازی شده به دست متخصصان جوان صنایع دفاعی کشور اهداف شناور را در دریا منهدم کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها