هلمکه؛ 27 ساله با علاقه شدید به رونالدو؛

بازیکن دورگه مدنظر استقلالی را بشناسید+عکس

جام جم ورزشی: استقلالی‌ها هافبکی را می‌خواهند که یک دورگه برزیلی- آلمانی است.
کد خبر: ۷۵۲۸۵۵
بازیکن دورگه مدنظر استقلالی را بشناسید+عکس

هنریک هلمکه که مورد توجه کادر فنی استقلال دارد وارد ایران شده است. وی که به همراه مدیر برنامه هایش راهی کشورمان شده، قرار است با باشگاه استقلال پای میز مذاکره بنشیند تا در صورت توافق نهایی قراردادش را ثبت کند.

این بازیکن که علاقه زیادی که سبک بازی و اداهای کریستیانو رونالدو دارد، با شماره 7 در میانه میدان تیم فوتبال جارو فنلاند در دو مقطع حضور داشت.

هلمکه 27 ساله که 181 سانتیمتر قد دارد، در فصل 2012 به مالزی رفت و در تیم صباح اف‌ای جایگزین میشل برد شد. او در چهار بازی برای این تیم توانست دو گل در سوپر لیگ مالزی به ثمر برساند.

وی در همان سال با تیم‌های هکاری یونایتد در گینه نو و صبای قم قرارداد بست اما در هیچ یک از بازی‌های این دو تیم به میدان نرفت.

هلمکه فصل 2013 را در تیم جارو فنلاند گذراند و بعد از 21 بازی در ترکیب این تیم و زدن چهار گل به‌عنوان بازیکن آزاد در آگوست 2013 به تیم نروژی ترومسو در لیگ دسته یک این کشور پیوست و قراردادی دو سال و نیمه با این تیم امضا کرد.

بازیکن دورگه برزیلی آلمانی، 9 بازی برای این تیم انجام داد اما نتوانست گلی بزند تا در پایان فصل و در سال 2014 به تیم جارو فنلاند برگردد.

این بازیکن در سال 2014 توانست در 31 بازی که برای جارو انجام داد، هشت گل به نام خود ثبت کند.(جام نیوز)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها