جام جم نوا: انتشار آهنگی در شب یلدای امسال موجب گلایه‌ یک خواننده محبوب و معروف و یک خواننده‌ جوان شد.
کد خبر: ۷۵۲۵۸۹
واکنش احسان خواجه امیری به ترانه جعلی خودش

حسام صالح پیرامون سوءاستفاده از قطعه‌ی وی و نام "احسان خواجه امیری" گفت: قرار بود یلدای امسال برای من متفاوت باشد. به همین خاطر قطعه ای را به همین مناسبت آماده کردم تا شب یلدا منتشر کنم ولی متأسفانه این قطعه چند روز زودتر در یک اقدامی عجیب و باور نکردنی لو رفت. آن هم نسخه کامل نشده این اثر و توسط کسانی که قرار بود در ابتدای راه به من کمک کنند.
وی ادامه داد: وقتی دیدم این قطعه را به نام "احسان خواجه امیری" پخش کرده اند بیشتر ناراحت شدم. اینکه می خواستند مرا مقابل این خواننده محبوب و بزرگ قرار دهند برایم گران تمام می شود. من تازه در ابتدای کار هستم و او چندین برابر من تجربه کاری دارد. با یک بار گوش کردن این قطعه کاملاً شنونده متوجه می شود که خواننده آن شخصی دیگر است. اما برخی از این به اصطلاح دوستان از شباهت جزئی صدایم به این خواننده با سابقه سوءاستفاده کردند.
صالح در ادامه عنوان کرد: قطعاً پیگیر این موضوع خواهم بود تا بفهمم چه کسانی قصد ضربه زدن به من را داشتند و از "مهرشاد حیدری" بابت تمامی همکاری هایش و همراه بودن هایش تشکر می کنم.
ترانه قطعه یلدا را «حسین جاوید» سروده و «ایلیا بیگی» آهنگسازی و تنظیم آن را عهده دار بوده است. ماکت ِ این قطعه پیش از این در برخی سایت ها با نام قطعه ای جدید از "احسان خواجه امیری" منتشر شده بود که واکنش های بسیاری را به دنبال داشت.
احسان خواجه‌امیری خواننده‌ محبوب پاپ کشورمان هم چند روز پیش در صفحه‌ انیستاگرام خود از این جعل نامش بر روی یک ترانه‌ منتشر شده گلایه و آن را تکذیب کرده بود.
او در صفحه اینستاگرامش نوشت: «همه جور کلاهبرداری دیده بودیم اینکه به اسم آدم بیان آهنگ بدن بیرون دیگه نوبره من هیچ اهنگ جدیدی بیرون ندادم . انشا الله بزودی آلبوم منتشر خواهد شد. خدا این جوانان کلاهبردار رو شفا بده»(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها