جام جم ورزشی: ها‌فبک تیم ملی فوتبال گفت: اردوی خیلی خوبی در آفریقای جنوبی داشتیم و بازی‌های تدارکاتی خوبی را نیز برگزار کردیم.
کد خبر: ۷۵۲۰۶۳
تیموریان: امیدوارم همه شرایط برای حضور در فینال جام ملتها مهیا باشد

آندرانیک تیموریان پس از بازگشت از اردوی آفریقای جنوبی درباره اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال در آفریقای جنوبی، اظهار کرد: اردوی بسیار خوبی بود و بازی‌های تدارکاتی خوبی را نیز داشتیم، به خصوص دو بازی اول. نتایج قابل قبولی هم از این دو بازی‌ها به دست آوردیم. امیدوارم که این نتایج خوب پشتوانه و انگیزه خوبی برای موفقیت ما در جام ملت‌های آسیا باشد.

وی درباره سطح سه بازی‌ تدارکاتی تیم نیز گفت: دو بازی اول بسیار خوب بود و هر دو تیم از بازیکنان اصلی خود استفاده کرده بودند، اما در بازی سوم با توجه به این که ما دو بازی سنگینی را برگزار کرده بودیم، کادر فنی تصمیم گرفت یک بازی سبک را در نظر بگیرد تا از بروز هر گونه مصدومیت و مشکل برای بازیکنان جلوگیری شود.

تیموریان درباره آنالیز حریفان تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا توسط کادر فنی نیز گفت: ما کار خود را انجام می‌دهیم و کادر فنی نیز مطمئنا آنالیزهای لازم را انجام می‌دهد و حریفان ما را شناخته‌اند. امیدوارم که همه چیز دست به دست هم دهد و ما با بازی‌های خوب بتوانیم حداقل در فینال جام ملت‌های آسیا حضور داشته باشیم و برای ایران افتخار آفرینی کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها