حق با شماست

جاده خرقان به ساوه،‌بدون آسفالت

یک شهروند: از مردم خوب و خونگرم ایلام که هنگام رفت و برگشت به گرمی از زائران کربلا پذیرایی کردند، کمال تشکر را داریم.
کد خبر: ۷۵۰۹۷۹

رضایی از گرگان: بیش از شش ماه است که کارت سوخت سهمیه آژانس همسرم سوخته است و کسی نیز در این زمینه جوابگو نیست. چرا؟

جعفری از ساوه: به علت از بین رفتن آسفالت جاده خرقان به ساوه هر روز شاهد تصادفات بسیاری در این جاده هستیم. از مسئولان امر می‌خواهیم به این موضوع رسیدگی کنند.

کریمی: از مسئولان راهنمایی و رانندگی می‌خواهیم به جای افزایش دو برابری جرایم رانندگی در ارائه بهتر فرهنگ رانندگی کوشا باشند.

قاضی از دامغان: سه ماه از سال تحصیلی می‌گذرد، ولی معلمان مدرسه در روستای معلمان شهر دامغان به علت آموزش ندیدن نمی‌توانند بدرستی به بچه‌های ما درس بیاموزند. چرا؟

جوابیه:در پی درج پیامی در ششم آذر ماه تحت عنوان «با گذشت دو ماه از سال تحصیلی، هنرستان شهید ابراهیمی بروجرد هنوز بدون برق است» رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با ارسال نمابری اعلام کرد: هنرستان فوق‌الذکر بنا به ضرورت و نیاز منطقه در بهمن 92 از اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان به صورت موقت تحویل گرفته و مقرر شد که انشعابات آن از طریق نوسازی پیگیری شود که متاسفانه اقدامی عملی در این‌باره صورت نگرفت و آموزش و پرورش با ورود به این مساله نسبت به برطرف کردن مشکل انشعاب برق و وصل آن در مورخ هفتم آبان ماه اقدام کرد.

جوابیه: در پی درج پیامی در نهم آذرماه تحت عنوان «ترک تحصیل دانش‌آموزان روستاهای منطقه اشترنان شهرستان بروجرد» رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با ارسال نمابری اعلام کرد: تعداد دانش‌آموزان دوره متوسطه این روستا 12 نفر است و برای گرفتن مجوز تاسیس دبیرستان این تعداد کافی نیست، در ضمن هم‌اکنون این دانش‌آموزان از طرح روستا مرکزی استفاده کرده و در روستای همجوار مشغول تحصیل هستند و تحت پوشش طرح مینی‌بوسرانی قرار دارند ضمن این که هیچ کدام از دانش‌آموزان متوسطه این روستا ترک تحصیل نکرده‌اند.

روی خط 162

یک شهروند: مگر آموزش و پرورش به مدارس دولتی پول نمی‌دهد که در برخی مدارس از اول سال تحصیلی تاکنون از هر دانش‌آموز مبلغ 300 هزار تومان پول خواسته‌اند؟

یک شهروند: یک‌سال است که کارت معلولیت بهزیستی خود را گم کردم، ولی مسئولان بهزیستی کارت مجدد صادر نمی‌کنند.

یک شهروند از پاکدشت: مبلغ اقساط ماهانه شعب بانک مهر اقتصاد با یکدیگر متفاوت است. اقساط بانک شعبه نبرد ماهانه 280 هزار تومان و شعبه پاکدشت ماهانه 310 هزار تومان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها