از پرسپولیس به فیفا شکایت نمی‌کنم

نیلسون: امشب به پرتغال می‌روم

جام جم ورزشی: پرسپولیس درگیر مسائل مدیریتی است، اتفاقاتی که باشگاه سرخپوش پایتخت را جان به لب کرده است.
کد خبر: ۷۵۰۶۵۱
هدایتی در یک قدمی بازگشت به پرسپولیس

مدیریت باشگاه پرسپولیس طی یک دهه اخیر را می توان در یک کلمه خلاصه کرد: «ناکام» و در پس این کلمه به دنبال حوادثی بود که سال هاست پرتماشاگرترین تیم آسیا (به اعتقاد سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال قاره) را در مرداب ناکامی ها فرو برده است.

پرسپولیس از زمستان سال قبل تا کنون یعنی کمتر از یکسال، بدترین مدل مدیریتی را داشته است. رویانیان استعفا کرد و رفت، سپس نوبت به علی پروین رسید که بیاید، ناکام باشد و برود. بعد از پروین، علیرضا رحیمی سکان مدیریت را در دست گرفت اما چون به خواسته هیات مدیره یعنی اخراج دایی پشت کرد، اخراج شد. بهروز منتقمی نام مدیر بعدی باشگاه پرسپولیس بود که او نیز رفتنی شد تا شخصِ حمیدرضا سیاسی مدیرعامل شود. سیاسی هم خیلی زود بازداشت شد. شهد مدیریت در کام او فرو نرفته بود که به چند جرم و با پرونده ای پیچیده و سوال برانگیز به زندان رفت. در این مدت پرسپولیس نه مدیری دارد، نه هیات مدیره کاملی و نه حتی یک سرپرست که کارها را جلو ببرد.

با این حال سیاسی حتی پس از آزادی نیز دلیلی برای ماندن نمی یابد، همان طور که یکی از نزدیکان به سیاسی به برخی دوستانش گفته: خانواده ما تصمیم به تیمداری در رشته فوتبال ندارد و حمیدرضا پس از آزادی از زندان به شغل قبلی خود برمی گردد.

اما در همین اوضاع و احوال، اخبار جالبی از سمت وزارت ورزش به گوش می رسد. شاید خبر مذاکره مسئولان عالی رتبه وزارت ورزش با تعدادی از مدیران پرقدرت سابق از جمله ناصر شفق یا حبیب کاشانی برای بازگشت از پرسپولیس را شنیده باشید اما احتمال مدیریت حسین هدایتی در این باشگاه تازگی دارد.
منابع نزدیک به وزارت ورزش تاکید می کنند هدایتی توانسته مذاکرات خوبی با تصمیم گیرندگان آینده پرسپولیس داشته باشد. خروجی این مذاکرات، نزدیک شدن هدایتی به باشگاه پرسپولیس است. او شاید آخرین گزینه وزارت ورزش باشد و همین مساله، عابربانک را حسابی به پرسپولیس نزدیک کرده است.

البته گمانه زنی ها ادامه دارد مثلا گفته می شود هدایتی ریاست هیات مدیره را برعهده خواهد گرفت و حسین نژاد فلاح عضو سابق هیات مدیره پرسپولیس، مدیرعامل این باشگاه خواهد شد.

این اخبار، می تواند شرایط باشگاه را دگرگون کند اما برای رسیدن به پاسخ نهایی باید حداکثر یک هفته دیگر صبر و حوصله به خرج داد. این تازه شروع کار است، باید دید تصمیم آخر مسئولان وزارت ورزش در قبال واگذاری پرسپولیس چیست؟

(خبرآنلاین)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها