قاتلان پس از کشتن قربانیان جسد آنها را به آتش می‌کشیدند

اعتراف دزدان خشن به جنایت‌های سریالی

چهار عضو باندی که شبانه با حمله به دامداران و چوپان‌های گله آنها را با قمه و چاقو زخمی کرده و دام‌هایشان را به سرقت می‌بردند، سرانجام دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۵۰۱۸۵
حمله شبانه دزدان خشن به دامداری‌ها

به گزارش جام‌جم، چندی پیش مردی با حضور در پلیس آگاهی شهرستان اشتهارد و اعلام شکایتی عنوان کرد: افرادی شبانه وارد دامداری‌ام شده و با تهدید مرا در اتاقک نگهبانی زندانی کرده و با سرقت چند راس دام متواری شدند.

با تشکیل پرونده و با دستور قضایی، تحقیقات پلیس برای دستگیری متهمان فراری آغاز شد. این در حالی بود که شکایت‌های مشابه دیگری نیز در پلیس آگاهی مطرح شد و حتی در یکی از سرقت‌ها، سارقان صاحب دامداری را بشدت کتک زده و او را تا یک قدمی مرگ پیش برده بودند.

در ادامه این تجسس‌ها، سرانجام ماموران سرنخ‌هایی به‌دست آوردندکه نشان می‌داد، سارقان از اعضای باندی حرفه‌ای هستند که ردپای آنها در سرقت از دامداری‌های شهرستان ملارد و دیگر شهرهای استان تهران نیز به دست آمد. سرانجام ماموران موفق به شناسایی هویت سارقان فراری شده و چند روز پیش چهار سارق خشن را دستگیر کردند.

متهمان با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شده و به سرقت از دامداری‌ها و چوپانان گله در شهرهای استان البرز و استان تهران و نیز زخمی کردن مالباختگان با قمه و چاقو اعتراف کرده و گفتند تاکنون 647 راس دام را سرقت کرده و پول‌های به‌دست آمده را میان خود تقسیم کرده‌اند.

با صدور قرار قانونی برای متهمان، تحقیقات تکمیلی از آنها برای برملا شدن دیگر جرایمشان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
۰
۰
با تشكر از تلاش ازجان گذشتگی خدمت گذارن ناجا كه خلاف كنان را دستگیر می كنند اما متاسفانه 10 روز دیگر ازاد میگردند

نیازمندی ها