معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد خبر داد:

انتشار فهرست هزینه‌های نمایشگاه مطبوعات، بزودی

معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد از انتشار فهرست کامل هزینه ها و مخارج برگزاری بیستمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها ظرف چند روز آینده خبر داد.
کد خبر: ۷۴۹۹۵۴
انتشار فهرست هزینه‌های نمایشگاه مطبوعات، بزودی

حسین انتظامی، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این خبر را پیش از ظهر امروز سه شنبه 25 آذر در جریان نشست خبری که به منظور اعلام آخرین وضعیت اجرایی قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات که در محل این معاونت برگزار شد اعلام کرد.

وی گفت: تا چند روز دیگر هزینه ها و مخارج برگزاری بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در سایت معاونت مطبوعاتی منتشر می شود.

این نمایشگاه از 17 تا 23 آبان در محل مصلای بزرگ امام خمینی (ره) در تهران برگزار شد.

معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد این کار را شفاف سازی و ایجاد مطالبه عمومی برای پیگیری نحوه هزینه کرد مبالغ صرف شده برای برگزاری نمایشگاه امسال مطبوعات عنوان کرد.

خبر دیگری که حسین انتظامی در حاشیه نشست خبری امروز اعلام کرد، انتشار فهرست نوبت های متقاضیان دریافت مجوز از هیات نظارت بر مطبوعات ظرف چند روز آینده بود.

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد در این خصوص هم گفت: چند روز دیگر ما نوبت های متقاضیان انتشار رسانه ها را در سایت معاونت مطبوعاتی اعلام و منتشر می کنیم.

وی هدف از این اقدام معاونت مطبوعاتی را آگاهی یافتن تمامی متقاضیان اخذ مجوز رسانه از هیات نظارت بر مطبوعات، از نوبت آنها در فهرست مذکور عنوان کرد و افزود: انتشار این فهرست موجب خواهد شد که حس تبعیض به هیچ یک از متقاضیان داده نشود و همه آنها بدانند که نوبت آنها در این فهرست، در چه جایگاهی قرار دارد.

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد افزود: دولت یازدهم اصرار بر این گونه شفاف سازی ها دارد و معتقد است راه مبارزه با فساد، شفافیت است؛ مبارزه با فساد، «بگم بگم» یا «افشاگری خیابانی» و یا «نشان دادن یک مدرک در رسانه ها» نیست.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها