نام این موتورسیکلت را «NURB» گذاشته اند؛ طرفداران آلمانی شاید با شنیدن این نام به یاد «Nurburgring» بیفتند ولی نه! دلیل اصلی این چیز دیگری است.
آنطور که آقای کروگر می گوید «NURB» از ابتدای عبارت «Non-Uniform Rational B-spline» آمده؛ منظور از این عبارت نوعی طراحی خاصی است که در آن طراح بدون هیچ محدودیتی و حتی بدون توجه به کاربردی بودن یا نبودن طرح، ایده های خود را عملی می کند.
«NURB» بر پلتفرم اصلاح شده تورینگ های سنگین وزن «ب ام و K1600» ساخته شده و همین موضوع نیز کار طراح بلژیکی آن را سخت می کرد، چون باید تمام تکنولوژی های مدرن این سیکلت را در یک ظاهر کلاسیک که با الهام از کافه ریسرهای دهه 70 میلادی طراحی شده، قرار می داد.
برای رینگ 21 اینچی آن در جلو از کالیپرهای 6 پیستونی و برای رینگ 20 اینچی عقبی آن نیز از کالیپرهایی با 4 پیستون استفاده شده که روی آنها نام کمپانی «Beringer» حک شده است.
از آنجایی که در «NURB» رادیاتور جلو به کناره بدنه منتقل شده حالا می توان خیلی راحت هدرزهای شش تایی انجین را دید.
همچنین این موتورسیکت یک باک اضافه نیز دارد که در قسمت انتهایی آن جاسازی شده است. در مورد انجین نیز «NURB» تفاوتی با مدل های استاندارد K1600 ندارد؛ یعنی همان انجین 6 سیلندر 1.6 لیتری 160 اسبی منتظر شماست.(پدال)
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
برای بررسی کتاب «خلبان صدیق» با محمد قبادی (نویسنده) و خلبان قادری (راوی) همکلام شدیم