شبکه تلویزیونی المیادین درخبری فوری به نقل از یک منبع امنیتی عراقی گزارش داد پانزده خمپاره هاون و دوازده موشک کاتیوشا به مناطق مختلف شهر سامراء اصابت کرد.
کد خبر: ۷۴۸۵۳۲
ده ها خمپاره تکفیری سامرا را نشانه رفت

این انفجارها صبح اربعین حسینی در سامرا رخ داد و هنوز از خسارات احتمالی جزئیاتی منتشر نشده است.

درعین حال با آغاز عملیات گسترده نیروهای عراقی، تروریست های داعش از منطقه «مکیشیفه» واقع در غرب شهر سامرا عقب رانده شدند.

به گزارش الجزیره، نیروهای عراقی توانستند با حمایت نیروهای مردمی این منطقه را از وجود داعش پاکسازی کنند اما هنوز تلفات دو طرف در این درگیریها مشخص نشده است.

این شبکه افزود: نیروهای عراقی همچنین با حمایت تجهیزات نظامی سنگین توانستند شهر «المعتصم» درجنوب شرق سامراء را که چند روز پیش داعش آن را تصرف کرده بود، به کنترل خود درآورند.

همچنین وزارت دفاع عراق از کشته شدن شمار زیادی از اعضای گروه تروریستی داعش و انهدام 4 دستگاه خودرو این گروه درغرب سامرا در استان صلاح الدین خبر داد.

به گزارش پایگاه اینترنتی سومریه نیوز از بغداد،این منبع در بیانیه ای اعلام کرد فرماندهی عملیات سامرا باهمکاری فرماندهی نیروی هوایی یک مخفیگاه گروه تروریستی داعش را درمنطقه الجزیره واقع درغرب سامرا منهدم کردند.

همچنین منابع آگاه درعراق از درگیری های شدید میان نیروهای امنیتی و اعضای گروه داعش درشهرستان بیجی در شمال تکریت خبر دادند.

زیاد اللهیبی مسئول پلیس در استان صلاح الدین اعلام کرد اعضای داعش برای اشغال مجدد بیجی از دیروز حمله گسترده ای را به شهر بیجی از محورهای شرقی و جنوبی اغاز کرده اند. (واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها