واگذاری ۲ باشگاه بزرگ پایتخت نهایی شد

استقلال و پرسپولیس، خلاص!

نتایج کامل روز دوم هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال

گلباران آبی‌ها در روز شاهکار بنگر و سوشا برای پرسپولیس!

جام جم ورزشی: هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال با شکست پرسپولیس و تساوی پر گل دو استقلال لیگ برتر فوتبال به پایان رسید.
کد خبر: ۷۴۸۵۱۵
گلباران آبی‌ها در روز شاهکار بنگر و سوشا برای پرسپولیس!

نتایج کامل هفته هفدهم لیگ برتر ایران به همراه جدول رده بندی لیگ را در می بنید :

استقلال خوزستان 4 – استقلال تهران 4

نیم فصل لیگ برتر با تساوی پرگل آبی های تهران و اهواز به پایان رسید. نتیجه ای که هواداران ورزشگاه غدیر را که اکثریت آنها استقلالی بودند، راضی به خانه هایشان فرستاد.

داور: تورج حق وردی

اخطار: جاسم کرار (45) از استقلال تهران، مهدی مومنی (46) از استقلال خوزستان

گل‌ها: سیدمهدی سیدصالحی (6و 43) و مهدی مومنی (38 پنالتی)،محمد طیبی(74) برای استقلال خوزستان و یعقوب کریمی (4) و امید ابراهیمی (30)و(51 پنالتی)و سجاد شهباززاده (62) برای استقلال تهران

استقلال خوزستان: پرویز کریمی، محمد طیبی، موسی کولیبالی، میثم دورقی، ایمان باصفا(71 رضا کاردوست)، میثم مجیدی، میثم بائو، مهدی مومنی، روح الله سیف الهی(70 معین عباسیان)، هادی خنیفر و سیدمهدی سیدصالحی
سرمربی : عبدالله ویسی

استقلال تهران: محسن فروزان، میلاد فخرالدینی، مگویان، امیرحسین صادقی، هاشم بیک‌زاده، یعقوب کریمی، کرار جاسم، محمدرضا خرسندنیا، امید ابراهیمی، سجاد شهباززاده و آرش برهانی
سرمربی : امیر قلعه‌نویی

شرح گل‌ها :

1-0 (استقلال): ضربه ایستگاهی یعقوب کریمی که به تیر دوم دروازه استقلال خوزستان ارسال شده بود، با جاگیری اشتباه پرویز کریمی همراه شد تا توپ پس از برخورد به تیر عمودی دروازه میزبان وارد دروازه شود.

1-1 (استقلال خوزستان): ضربه میثم بائو را محسن فروزان به شکل ناقص دفع کرد و سیدمهدی سیدصالحی توپ برگشتی را با ضربه پای چپ از خط دروازه استقلال تهران عبور داد.

2-1 (استقلال) :سانتر کرار جاسم به امید ابراهیمی که در محوطه جریمه قرار داشت رسید او هم با سر توپ را وارد دروازه کرد.

2-2 (استقلال خوزستان): مهدی مومنی در یک فرار زیبا با خطای برهانی که توپ را در میانه میدان لو داده بود، متوقف شد و خودش ضربه پنالتی را تبدیل به گل دوم کرد.

2-3 (استقلال اهواز): سید مهدی سید صالحی پنجمین گل بازی را در دقیقه 43 روی یک ضربه سر زیبا به ثمر رساند. او در شرایط نامتعادل با چرخش سر و گردن دروازه فروزان را برای بار سوم باز کرد. پاس این گل را مومنی داد.

3-3 (استقلال تهران): خطای پنالتی مشکوک روی فخرالدینی با تصمیم حق وردی یک پنالتی نصیب استقلال کرد که این ضربه را امید ابراهیمی به گل مساوی تبدیل کرد.

4-3 (استقلال تهران): سجاد شهباز زاده از فاصله نزدیک ضربه کرنر کرار را با بغل پا تبدیل به گل کرد.خوزستانی ها روی این گل به برخورد با بیگ زاده اعتراض داشتند.

4-4 (استقلال اهواز): روی ضربه ایستگاهی و توپ ارسالی با تاثیر سیدصالحی و توپی که برای محمد طیبی مهیا کرد این بازیکن گل چهارم تیمش را به ثمر رساند.

دقایق حساس:

دقیقه 9: پاس آرش برهانی در محوطه جریمه به کرار رسید که شوت این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه حریف بیرون رفت.

دقیقه32: ضربه کاشته یعقوب کریمی که بلند روی دروازه فرستاده شد در دستان پرویز کریمی جای گرفت.

دقیقه 35: پاس روح ا… سیف اللهی موقعیت خوبی را نصیب استقلال کرد اما شوت بازیکن آبی پوش با واکنش خوب فروزان به کرنر رفت.

دقیقه 46: مهدی مومنی که در محوطه جریمه سرتوپ زد و قصد داشت ضربه اش را وارد دروازه کند به دلیل مانع شدن هاشم بیگ زاده نتوانست به هدفش برسد و سپس روی زمین افتاد که داور دیدار به دلیل تمارض این بازیکن به او کارت زرد نشان داد.

دقیقه58: سانتر بازیکن استقلال از سمت راست به یعقوب کریمی رسید که ضریه سر خطرناک او با اختلاف بسیار کمی بیرون رفت.

دقیقه 76: ضربه ایستگاهی استقلال تهران را امید ابراهیمی به سمت دروازه کریمی شوت کرد که گلر استقلالی ها به زحمت آن را روانه کرنر کرد.

دقیقه 83: روی خطای مسلم جاسم کرار داور این دیدار می توانست بازیکن عراقی استقلال را با کارت زرد جریمه کند که به نظر می رسد به دلیل کارتی که این بازیکن از قبل داشت از این صحنه گذشت تا استقلال 10 نفره نشود.

پرسپولیس 1 – فولاد 2

داور: مهدی سیدعلی

اخطار: مساریچ (22)، شریفات (28)، امید خالدی (36) از فولاد

اخراج: مساریچ (94)

گل‌ها: محسن بنگر(ثانیه 45) گل به خودی و نانگ (72) برای فولاد، محمد نوری (43) برای پرسپولیس

پرسپولیس: سوشا مکانی، رضا خالقی‌فر، احمد نورالهی، حمیدرضا علی‌عسکری، رضا نورمحمدی، محمد عباس‌زاده، افشین اسماعیل‌زاده، محسن بنگر، مهدی جعفر‌پور، محمد نوری و هادی نوروزی.
سرمربی: حمید درخشان

فولاد: ارشاد یوسفی، یوسف وکیا، سروش سعیدی(89 احمد آل‌نعمه)، مساریچ، مهرداد جماعتی، مهدی بدرلو، چاگو، نانگ، اسماعیل شریفات(92 علی سینا ربانی)، ساسان انصاری و امید خالدی
سرمربی: اسکوچیچ

گل: در ثانیه 33 مسابقه محسن بنگر مدافع پرسپولیس پاس به عقب داد که سوشا مکانی با اشتباهی مسلم نتوانست به توپ ضربه بزند و توپ از روی پای او وارد دروازه شد تا فولاد خیلی زود از پرسپولیس پیش بیفتد.

در ادامه مسابقه بازهم فولاد فرصت گلزنی داشت که با بی‌دقتی مهاجمانش این فرصت را از دست داد.

در دقیقه 23 ضربه کاشته هادی نوروزی را دروازه‌بان فولاد خوزستان مهار کرد.

در دقیقه 31 ضربه کاشته ساسان انصاری را این مرتبه سوشا مکانی مهار کرد.

در اواخر نیمه اول پرسپولیس حملات زیادی روی دروازه فولاد ترتیب داد.

گل مساوی: در دقیقه 43 ارسال جعفرپور در محوطه جریمه فولاد روی سر محمد نوری فرود آمد تا او با یک ضربه دقیق گل مساوی پرسپولیس را به ثمر برساند.

در دقیقه 45 فولاد خوزستان موقعیت گلزنی داشت که سوشا مکانی این فرصت را از مهاجم فولاد گرفت.

دقیقه 45+1 شوت محمد عباسی با اختلاف کمی وارد دروازه فولاد نشد.

آغاز نیمه دوم بازی خیلی جذاب نبود به طوریکه کی‌روش سرمربی تیم ملی در دقیقه 60 ورزشگاه آزادی را ترک کرد!

گل برتری فولاد: در دقیقه 72 ضربه کرنر ارسالی فولاد بازهم با اشتباه بنگر و سوشا مکانی مدافع و دروازه‌بان پرسپولیس توام شد تا نانک مهاجم خارجی فولاد گل دوم تیمش را در این بازی به ثمر برساند.

در دقیقه 90 پشت محوطه جریمه فولاد خوزستان یک ضربه کاشته برای پرسپولیس اعلام شد که این ضربه را طارمی زد و توپ به کرنر رفت.

مهدی سیدعلی داور مسابقه به لئوناردو مساریچ، امید خالدی و اسماعیل شریفات از فولاد کارت زرد گرفت. وی در دقایق پایانی با دادن کارت زرد دوم مساریج را از زمین مسابقه اخراج کرد.

این سومین باخت متوالی 2بریک پرسپولیس بعد از پیروزی در دربی پایتخت است. ظاهرا برد در دربی برای پرسپولیس خوش یمن نبود.

سرخپوشان تهرانی امروز هفتمین شکست فصل خود را متحمل شدند تا با 22 امتیاز با شرایط بحرانی وارد تعطیلات لیگ شوند. مدیرعامل باشگاه زندانی است و وضع تیم از نظر نتیجه گیری هم بسیار بد است.

باخت امروز پرسپولیس را می‌توان البته به نام سوشا مکانی نوشت دروازه‌بانی که با اشتباه‌های عجیبش باعث به ثمر رسیدن دو گل فولاد شد.

فولاد خوزستان با این برد 31 امتیازی شد و به رده دوم جدول به طور موقت صعود کرد.

راه آهن صفر – نفت تهران 1

تیم فوتبال نفت تهران در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال مقابل راه‌آهن به پیروزی رسید.

تک گل این مسابقه را وحید امیری در دقیقه 90 به ثمر رساند.

نفت تهران با این نتیجه 33 امتیازی شد و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به سپاهان به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد. راه‌آهن نیز با 16 امتیاز در رده چهاردهم جدول رده‌بندی باقی ماند.

تراکتورسازی 2 – ذوب آهن 1

در ادامه هفته هفدهم لیگ برتر تیم فوتبال، تیم‌های تراکتورسازی تبریز و ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه تختی تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه 2 بر یک به سود تراکتورسازی پایان رسید.

گل‌های تراکتورسازی را در این دیدار مهرداد بایرامی در دقیقه 32 و محمد ایرانپوریان در دقیقه 83 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند. تک گل ذوب‌آهن را نیز مسعود حسن‌زاده در دقیقه 43 وارد دروازه حریف کرد.

این دیدار به حکم انضباطی در ورزشگاه خالی از تماشاگر برگزار شد.

تراکتورسازی با این نتیجه 31 امتیازی شد و به رده سوم جدول رده بندی صعود کرد. ذوب‌آهن نیز با 21 امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی باقی ماند.

داور مسابقه به قاسم دهنوی و قاسم حدادی‌فر از ذوب‌آهن کارت زرد نشان داد. هادی محمدی بازیکن ذوب‌آهن در دقیقه 80 با کارت قرمز داور مسابقه از زمین اخراج شد.

پدیده 1 – نفت مسجد سلیمان 1

تیم‌های پدیده مشهد و نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

گل‌های این دیدار را رضا عنایتی در دقیقه 65 برای پدیده و حسین مالکی در دقیقه 66 برای نفت مسجد سلیمان به ثمر رساندند.

پدیده با این نتیجه 20 امتیازی شد و در رده دهم جدول رده بندی باقی ماند. نفت مسجد سلیمان نیز با 14 امتیاز در رده پانزدهم جدول رده‌بندی ایستاد.

داور مسابقه به رضا ناصحی از پدیده و سعید سالارزاده از نفت مسجد سلیمان کارت زرد نشان داد.

سپاهان 4 – 1 گسترش فولاد تبریز

گل‌: محمدرضا خلعتبری دقیقه یک و 12 و 73( پنالتی) و محمدحسین مرادمند 48 برای سپاهان

محسن بیاتی‌نیا در دقیقه 74 برای گسترش فولاد گلزنی کرد

سایپا 1 – 1 پیکان

گل: امیرحسین فشنگچی دقیقه 16 برای پیکان و کاوه رضایی در دقیقه 57

اخراج: آرمان قاسمی از پیکان در دقیقه 50 و ساکت الهامی مربی پیکان در دقیقه 90+2

صبای قم 1 – 1 ملوان

گل‌: جلال الدین علی محمدی دقیقه 57 برای صبا و محسن یوسفی در دقیقه 89 برای ملوان گلزنی کردند

سپاهان با پیروزی مقابل گسترش‌فولاد 33 امتیازی شد و موقتاً به صدرجدول رده‌بندی رسید و نفت تهران 30 امتیازی در رده دوم است.(مشرق)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها