کرانچار شخص جنتلمن و با فرهنگی است

اسکوچیچ: مقابل پرسپولیس تسلیم نخواهیم بود

جام جم ورزشی: سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: برای پرسپولیس احترام قائل هستم اما اما دست بسته نیامده‌ایم و خود را هم تسلیم نخواهیم کرد.
کد خبر: ۷۴۸۰۵۶
اسکوچیچ: مقابل پرسپولیس تسلیم نخواهیم بود

اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت: پیش از هر چیز فرا رسیدن ایام سوگواری اما محسین را به مسلمانان و مخصوصاً شیعیان جهان تسلیت می‌گویم در مورد بازی باید بگویم که همانطور که می‌دانید ما زمان زیادی است که با مشکل قرار دادن یازده بازیکن در ترکیب مواجه هستیم اما سعی کردیم همیشه بهترین ترکیب را روانه مسابقه کنیم که این موضوع برای بازی فردا هم وجود دارد.

وی ادامه داد: برای پرسپولیس احترام قائل هستم اما اما دست بسته نیامده‌ایم و خود را هم تسلیم نخواهیم کرد.

سرمربی فولاد در مورد بازیکنان آسیب‌دیده یا محروم گفت: کم مانده بود که آسیب دیده هم داشته باشیم، خوشبختانه برای بازی فردا بازیکن مصدوم نداریم.

اسکوچیچ در مورد اینکه دیدار فردا در غیاب تماشاگران برگزار خواهد شد تأکید کرد: این باعث تأسف است که فردا مردم از دیدن بازی در ورزشگاه محروم هستند چه تماشاگران به نفع شما باشند چه به ضرر همیشه باعث می‌شود تا انگیزه خاصی به تیم بدهند.

وی درباره اینکه برای این بازی با هدف برد به مصاف پرسپولیس می‌آید یا نه تصریح کرد: ما همیشه برای برد وارد زمین می‌شویم و تهران نیامده‌ایم که ببازیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره اینکه با توجه به بازیکنان جدا شده از این تیم هنوز هم فولاد خوزستان شرایط خوبی دارد تصریح کرد: خوشبختانه این یک کلید موفقیت برای تیم ماست چرا که همدلی خوبی بین بازیکنان وجود دارد و روح یکسانی در تیم دمیده شده اما مشکل ما این نیست که هر هفته یک نفر به سربازی می‌رود بلکه مشکل ما این است که این بازیکنان دچار مشکل روحی و روانی می‌شوند و من از کی‌روش خواهش می‌کنم لطف کند و دیگر بازیکنان ما را به تیم ملی دعوت نکند چرا که هر زمان یک نفر به تیم ملی دعوت می‌شود هفته بعد او راهی سربازی می‌شود!

وی درباره اینکه آیا لیست بازیکنان مازاد فولاد را به باشگاه داده یا نه،‌ گفت: لیستی به باشگاه ندادم اما به باشگاه اعلام کردم که معیارشان برای جذب بازیکن این باشد که بازیکنان حتماً کارت پایان خدمت داشته باشند! البته می‌خواهیم سه بازیکن هم اضافه بگیریم تا هر حالتی پیش آمد بتوانیم از وجود این بازیکنان بهره ببریم.

اسکوچیچ درباره بازیکنان جدا شده فولاد هم اظهار داشت: فکر نمی‌کنم کسی مانده باشد که بخواهد از ما جدا شود چون به اندازه کافی از ما جدا شده‌اند.

سرمربی فولاد در مورد اختلاف فرهنگ‌هایی که وجود دارد و همین مسئله باعث شده تا از حضور کرانچا ردر ایران جلوگیری شود، گفت: اعتقاد شخصی من این است که هر مربی خارجی‌ای یا هر فرد خارجی که در کشوری حاضر می‌شود باید از قوانین آن کشور پیروی کند و به آن احترام بگذارد. کرانچار هم‌وطن من است و معتقدم که او واقعاً شخص جنتلمن و با فرهنگی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها