هفته یازدهم لیگ کویت

گوچی و یاران به صدر نزدیک شدند

جام جم ورزشی: محمد خاکپور در نامه ای رسمی که متن آن به خبرگزاری ها ارسال شده اعلام کرد که هیچ سمتی در تیم امید نمی‌پذیرد.
کد خبر: ۷۴۷۶۴۷
خاکپور: به هیچ وجه نام مرا به زبان نیاورید!

به گزارش جام جم ورزشی ، این بازیکن سابق تیم‌ملی فوتبال ایران که سال‌ها از فوتبال به دور بود و با اصرار کاشانی به این محیط بازگشته بود، از اعلام نامش به عنوان سرپرست امید عصبانی به نظر می‌ رسد. متن کامل این نامه را بخوانید:

توکل علی الله و کفی بالله وکیلا
آنهایی که مرا می شناسند ازعدم وابستگی من به فوتبال و بی علاقگی من به حضور و فعالیت دراین عرصه آگاهی داشته و می دانند که همیشه از سیستم حاکم به فوتبال کشور ناراضی و حضور برخی افراد در مسندهای مختلف فوتبالی را خیانت به فوتبال و جوانان کشور می دانسته و می دانم.
معذالک حضور حبیب کاشانی دوست بیست و چندساله من و نیت او برای خدمت به جوانان و خوشحالی مردم موجب شد تا با تمام مشغله کاری و مشکلات زندگی شخصی خود برای کمک به تیم المپیک جمهوری اسلامی ایران بدون چشم داشت مالی و دریافت حکم و پست و مقام با او همراه شده تا با لطف خداوند بتوانم کمک کوچکی به جوانان کشورم کنم .
از هشتم آبان ماه تا به امروز که به آقای کاشانی دست یاری دادم حتی یک بار مصاحبه نکردم زیرا هدفم کمک کردن بود نه مطرح کردن خویش و نه تبلیغات !!
وقتی نام من به عنوان گزینه مطرح شد و بلافاصله استعفاء آقای کاشانی را دیدم باز هم دلیلی برای مصاحبه ندیدم زیرا بدون حرف و حدیث با حاج حبیب آمده بودم و بدون حرف و حدیث هم با او رفتم .
تا به امروز با فدراسیون فوتبال و عوامل آن هیچ ارتباطی نداشته و ندارم و نمی دانم که چگونه به خود اجازه می دهندبرای من تعیین تکلیف کرده و نامم را کنار عوامل خود بگذارند! و بگویند که کماکان به کارشان در تیم امید ادامه می دهند!!
همانطور که گفتم دلیلم برای آمدن، حبیب کاشانی بود و طبیعتا وقتی ایشان کناره گیری کردند دیگر بودن من دلیلی نداشته و ندارد.
لذا از اساتید محترم کمیته فنی و نایب رئیس معظم خواهش دارم نام مرا هیچ جا و به هیچ عنوان مطرح نکرده و همچنان با توجه به اولویت اصلی شان که همان منافع شخصی است و نه منافع ملی تصمیم گیری نمایند.
آرزویم موفقیت و سربلندی کشور عزیزمان ایران است و دعاگوی جوانان عزیزمان هستم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها