رئیس پلیس راهور ناجا گفت: از امسال طرح ترافیکی ویژه اربعین جزو طرح‌های سالانه تقویم راهور قرار می‌گیرد که اولین مصوبه آن نیز ایجاد قرارگاه ترافیکی اربعین در مهران است.
کد خبر: ۷۴۷۱۶۸
طرح ترافیکی اربعین جزو طرح‌های سالانه راهور شد

سردار اسکندر مؤمنی رئیس پلیس راهور ناجا در چهل و پنجمین کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی با حضور مسئولین دستگاه‌ها و سازمان‌های ذیربط پیرامون تمهیدات ترافیکی سفرهای عزاداران حسینی به مناسبت اربعین حسینی اظهار داشت: تقریباً همه گزارشات حاکی از افزایش قابل توجه زائران عتبات عالیات است.

رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: تا این لحظه حدود 900 هزار نفر با مجوز، ویزا و گذرنامه از مرز خارج شده‌اند و پیش‌بینی می‌شود تعداد زائران عتبات از مرز یک میلیون و 200 نفر نیز بگذرد و این آمار نسبت به یک دهه گذشته امسال در اوج خود قرار داد و بالاترین آمار را شاهد هستیم.

این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی ادامه داد: باید آمادگی و حساسیت دستگاه‌های مسئول در این زمینه بیشتر باشد و ما نیز مراقبت کنیم تا در ترددات جاده‌ای، ایمنی به مخاطره نیفتد و بتوانیم ایمنی و تسهیلات را در آمد و شد فراهم کنید.

وی با اشاره به سفر زائران از 20 روز قبل اظهار داشت: تا روز اربعین زائران کم کم می‌روند اما مسئله مهم این است که همه آنها می‌خواهند در یک روز برگردند و این حساسیت بیشتری را می‌طلبد.

سردار مؤمنی به طرح ترافیکی ویژه اربعین اشاره و تصریح کرد: از امسال طرح ترافیکی ویژه اربعین جزو طرح‌های سالانه تقویم راهور قرار می‌گیرد که اولین مصوبه آن نیز ایجاد قرارگاه ترافیکی اربعین در مهران است.

این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی به قرارگاه ترافیکی اربعین پرداخت و گفت: همه دستگاه‌ها یک نماینده برای این قرارگاه معرفی کنند تا بتوان از طریق همان قرارگاه برای ایمنی، تردد، سهولت و امدادرسانی برنامه‌ریزی کرد. ( فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها