جام جم ورزشی: آندرانیک تیموریان که پنج روز است به تمرینات استقلال نمی رود به مسئولان تیمش پیغام داده تا زمانی که تکلیفش معلوم نشود بر سر تمرینات نمی آید.
کد خبر: ۷۴۷۰۷۴
خودداری آندو از حضور در تمرینات استقلال

میرشاد ماجدی سرپرست استقلال در رابطه با این موضوع گفت : تا کنون در خصوص تعیین تکلیف آندارنیک تیموریان، مطلبی به ما ابلاغ نشده است.

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران درباره برخی اخبار مبنی بر پیشنهاد جانواریو بازیکن سابق استقلال به باشگاه برای پیوستن مجدد به استقلال گفت: بعید می دانم چنین موضوعی صحت داشته باشد.

ماجدی ادامه داد: البته در باشگاه، کمیته ای برای نقل و انتقالات تعیین شده و زمانی که کارها تمام شود، اسامی به ما ابلاغ می شود تا پروسه ثبت قرارداد را انجام دهیم. تا کنون فقط قرارداد میلاد سلیمان فلاح ثبت شده و در بازی گذشته هم برای استقلال بازی کرد.

وی در خصوص آخرین وضعیت مهدی کریمیان که به دلیل ابهام در کارت معافیت سربازی اش نمی تواند بازی کند، گفت: کریمیان در تمرینات استقلال شرکت می کند اما هنوز بلاتکلیف است و به طور رسمی، وضعیت وی مشخص نشده است.

ماجدی درباره آمادگی تیم استقلال برای دیدار با استقلال اهواز گفت: خوشبختانه تیم از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار دارد و تمرینات خوبی را نیز انجام داده ایم و برای دیدار با استقلال خوزستان آمادگی لازم را کسب خواهیم کرد.

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 19 و 20 آذرماه پیگیری خواهد شد که استقلال تهران در اهواز به مصاف آبی پوشان خوزستانی خواهد رفت.

(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها