بشار اسد در گفتگو با نشریه فرانسوی "پاری ماچ" گفت: می خواهم بر این مسئله مهم تاکید کنم که باقی ماندن در ریاست جمهوری هدف من نه پیش از بحران، نه در زمان بحران و نه پس از آن نیست، اما ما سوری‌ها نمی پذیریم کشورمان بازیچه ای در دست غربیها باشد و این مسئله مهمترین هدف ماست.
کد خبر: ۷۴۵۵۱۹
بشار اسد: نمی‌پذیریم کشورمان بازیچه‌ دست غربی‌ها باشد

شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه گزارش داد: بشار اسد ، رئیس جمهور سوریه این مسئله را که حملات هوایی ائتلاف بین المللی به مواضع داعش به نفع دولت این کشور بوده است، تکذیب کرد.

رئیس جمهور سوریه در گفتگو با نشریه فرانسوی "پاری ماچ" گفت: این حرف که حملات هوایی ائتلاف به ما کمک کرد، درست نیست. این ما هستیم که در عرصه میدانی علیه داعش می جنگیم و احساس هیچ تغییری نمی کنیم. به ویژه که ترکیه همچنان به حمایت از داعش ادامه می‌دهد.

اسد تاکید کرد دولت فرانسه علیه منافع ملت این کشور و نیز منافع ملت سوریه عمل می‌کند.

وی افزود: زمانی که هر مقام فرانسوی یا دولت فرانسه برای تامین منافع مشترک تلاش کند ما آماده تعامل با آن خواهیم بود، اما این دولت (فرانسوا اولاند) بر علیه منافع ملت ما و منافع ملت فرانسه عمل می‌کند.

اسد گفت: امکان نابودن کردن تروریسم از هوا وجود ندارد و حملات هوایی بدون حضور و همکاری یک نیروی زمینی آشنا به جزئیات جغرافیایی منطقه امکان پذیر نیست.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها