مشکلات سرمایه‌گذاری در جزیره آشوراده برطرف می‌شود

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: با تهیه طرح اجرایی گردشگری و رایزنی‌های انجام شده در هیات دولت، مشکلات پیش‌رو برای سرمایه‌گذاری در جزیره آشوراده رفع می‌شود.
کد خبر: ۷۴۵۲۲۵

به گزارش ایرنا، مسعود سلطانی‌فر در حاشیه سفر هیات دولت به استان گلستان افزود: جزیره آشوراده سال‌ها با مشکلات و محدودیت‌ها روبه‌رو بوده و اکنون با تهیه طرح اجرایی گردشگری و رایزنی‌های انجام شده در هیات دولت امکان سرمایه‌گذاری در این منطقه فراهم شده است.معاون رئیس‌جمهور تاکید کرد: بر این اساس مشکلات و موانع گردشگری جزیره آشوراده برطرف می‌شود تا گردشگران خارجی و داخلی بتوانند از این جزیره زیبا، نوار ساحلی استان و مناطق جنگلی استفاده کنند.وی تصریح کرد: با توجه به تاکید رئیس‌جمهوری در سفر به گلستان مبنی بر این که «یکی از محورهای توسعه استان بخش گردشگری است» مسئولیت این سازمان سنگین‌تر شده و توسعه فعالیت‌های گردشگری به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

معاون رئیس‌جمهور اضافه کرد: همچنین با توجه به رویکرد رئیس‌جمهور باید ظرفیت‌های استان را در بخش گردشگری افزایش داد و زیرساخت‌ها را مهیا کرد تا بتوانیم بخش خصوصی را به صحنه بیاوریم و به گردشگری رونق بیشتری دهیم.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: در بخش سرمایه‌گذاری و تاسیس واحدهای اقامتی و پذیرایی اقدامات خوبی در استان انجام شده که امروز یک هتل پنج ستاره در شهر گرگان به بهره‌برداری می‌رسد و طی سفر از چند واحد اقامتی در حال ساخت نیز بازدید به عمل می‌آید.

سلطانی‌فر گفت: اکنون زمان آن فرا رسیده رغبتی که در کشورهای همسایه برای سفر به استان‌های مازندران و گیلان به وجود آمده، به استان گلستان نیز تعمیم یابد تا زمینه را برای افزایش اشتغال و درآمدزایی در این استان فراهم کند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: برای رونق سفرهای داخلی به گلستان سیاست‌های تشویقی از قبیل تخفیف در مراکز اقامتی در نظر گرفته می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها