جام جم ورزشی: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید با توجه به اشتباهی که نیلسون انجام داد، سوشا مکانی در بازی با ذوب آهن دروازه‌بان خواهد بود.
کد خبر: ۷۴۵۰۵۲
2 بازیکن جدید دیگر در راه پرسپولیس/ نیلسون نیمکت نشین شد

حمید درخشان درباره شکست پرسپولیس مقابل نفت تهران، اظهار کرد: ما در هفته‌های گذشته روند رو به رشدی داشتیم و نتایج خوبی را هم کسب کردیم. روز گذشته هم بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و همه می دانند که مستحق باخت نبودیم.

وی افزود: تیم من فوتبال زیبایی بازی می‌کند و فرصت‌های گلزنی زیادی خلق می‌کند. ما در بازی مقابل نفت روی اشتباه‌های بچگانه گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم. ان‌شاءالله تمرین کرده و در بازی‌های آینده این نقیصه را برطرف می‌کنیم تا بازیکنانمان کمتر اشتباه کنند.

درخشان درباره نیلسون هم گفت: دیدید که نیلسون اشتباه‌های بدی را انجام داد و باعث شکست تیم ما شد اما اشتباه در فوتبال صورت می‌گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که در بازی با ذوب آهن چه کسی درون دروازه پرسپولیس قرار خواهد گرفت، گفت: با توجه به اشتباهایی که نیلسون انجام داد، سوشا مکانی در این بازی دروازه‌بان ما خواهد بود.

درخشان در واکنش پخش فایل صوتی‌اش از سوی نعیم سعداوی در برنامه «90» گفت: در روزهای آینده پرینت مکالمات را گرفته و به همه ثابت می‌کنم که من با بازیکن فولاد تماسی نگرفته‌ام. بعد از این که این موضوع را به فولادی‌ها به اثبات رساندم، پرینت تماس‌هایم را رسانه‌ای خواهم کرد.

وی درباره جذب بازیکن جدید هم گفت: یکی، دو بازیکن جدید دیگر مدنظر داریم که به جمع مان اضافه کنیم اما فعلا نمی‌توانم نام آنها را مطرح کنم. اجازه دهید حضور آنها قطعی شود پس از آن نام آنها را می گویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها