جام جم ورزشی: سرمربی تیم نفت تهران می‌گوید می‌خواهد در زمان مناسب هدایت تیم استقلال را بر عهده بگیرد.
کد خبر: ۷۴۴۶۸۸
منصوریان در مورد احتمال سرمربی‌گری اش در استقلال چه گفت؟

علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: شاهد بازی سنگینی بودیم زیرا هر دو تیم در بازی قبلی‌شان 120 دقیقه بازی کرده بودند. خدا را شکر تلاش کردیم و توانستیم پیروز میدان باشیم. می‌دانستیم پیروز شدن مقابل پرسپولیس سخت است، بنابراین سعی کردیم پله‌پله جلو برویم تا به گل برسیم. می‌دانستیم اگر در نیمه اول به گل برسیم، شرایط‌مان بهتر خواهد شد.

وی افزود: ما در نیمه اول به گل رسیدیم اما متاسفانه در ادامه روی یک غفلت گل خوردیم. در ادامه در نیمه دوم بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و در دقایق 47 ، 48 و 50 سه فرصت صددرصد گل را از دست دادیم. فکر می‌کنم تفاوت ما با پرسپولیس روی گلی بود که در دقایق آخر به ثمر رساندیم. بازی می‌توانست با همان تساوی یک بر یک به پایان برسد. ما روی هنر بازیکن تیم امیدمان به گل رسیدیم.

او خاطرنشان کرد: از هواداران خونگرم پرسپولیس هم تشکر می‌کنم که مراعات بازیکنان جوان‌مان را کردند. امیدوارم در آینده پرسپولیس به جایگاه خوبی برسد.

منصوریان در ادامه در واکنش به شایعه سرمربی‌گری‌اش در تیم استقلال گفت: من در حال حاضر با تیم نفت تهران قرارداد دارم و کادر فنی استقلال هم با استقلال قرارداد دارد. معتقدم باید به کادر فنی استقلال احترام گذاشت و نباید حاشیه‌سازی کرد. اما هر پرسپولیسی دوست دارد روزی روی نیمکت این تیم بنشیند و هر استقلالی هم آرزو دارد روزی سکان هدایت استقلال را بر عهده بگیرد. مربی‌گری در استقلال و پرسپولیس کمتر از تیم ملی نیست. من هم دوست دارم روزی برای استقلال مربی‌گری کنم اما باید زمان آن برسد. دوست ندارم در یک زمان نادرست و به شکل نادرست سرمربی استقلال شوم. در حال حاضر واجب است که به کادر فنی استقلال احترام بگذاریم و اگر روزی زمانش برسد و لیاقت آن را داشته باشم، ان‌شاءالله در استقلال مربی‌گری خواهم کرد.

منصوریان درباره مشکلات داوری هم گفت: باشگاه ما اجازه نمی‌دهد کادر فنی و بازیکنان درباره داوری صحبت کنند. ما با این ادبیات که به داور اعتراض کنیم مخالف هستیم. شاید اشتباهاتی صورت گرفته باشد اما دیگر غیر قابل برگشت است. ما سعی می‌کنیم تفکر اعتراض نکردن به داور را در بین بازیکنان‌مان رواج دهیم. ا گر اشتباهی هم وجود داشته باشد کارشناسانی در برنامه‌های مختلف مثل برنامه 90 درباره آن صحنه‌ها نظر خواهند داد.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها